uzet ću sve što mi život pruža!

ponedjeljak, 07.11.2005.

ćao!

ljudi moji ja ne znam šta da radim...psihću neću ići,znam već sve napamet šta će mi reći.nije da neznam kako sad patim zbog bulimije.ali jučer sam se navećer zamislila i shvatila sam da sam ja postala 100%-tna bulimičarka...Bože,a ja toga nisam ni svjesna! strah me...zbog zdravstvenih posljedica.strah me da ne zaribam želudac..već sad osjećam bolove,kako mi hrana teško pada! užas! što je najgore od riganja uopće ne mršavim,samo održavam težinu,uvijek kad prođe dan da ne rigam ja ubiti mrvicu smršavim! ne znam zašto si to sve radim! mislim da mi treba se nešto desiti u životu,moram se zaljubiti....al to nikako nejde,hrpa je dečkiju oko mene.ima kandidata...al meni se tako nitko ne sviđa...povremeno patim za bivšim..pa me opet netko zaintrigira vani,al to je sve ništa.općenito tako je teško upozna5ti novu osobu,a kamoli imati sreću naći nekoga za vezu!!!
- 11:14 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>