uzet ću sve što mi život pruža!

četvrtak, 08.09.2005.

74,9

osjećam se konačno bolje iako i dalje rigam,manje,al trudit ću se da se to ne ponavlja! sretna sam šta vaga pokazuje jutros 74,9! svaku večer izlazim s prijateljima,trudim se ponovo vratiti u ekipu,jel onim svojim izbivanjima iz društva,odvojila sam se od njih i posljedice se osijete,al popravit ću ja to! sviđa mi se i jedan dečko,upoznala sam ga na chatu,čini mi se baš super! dopisujem se s puno njih,al rijetko mi se ovako netko jako dojmi! al opet onaj glupi filing u glavi,što ako mu se neću svidjeti jer sam malo jača.ne znam odakle ti strahovi,jer gotovo s kojim god sam se našla svidjela sam im se,al opet! uvijek brijem na to odugovlačit ću dok malo ne smršavim,nekih desetak dana...bit će to kila manje,al ja ću se bolje osiječati! eto malo sam živnula ..konačno :)
- 11:49 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>