uzet ću sve što mi život pruža!

subota, 27.08.2005.

evo i mene malo!!!

evo i mene malo da se javim...uredno vas čitam ali mi se nije dalo pisati..znam nije ok od mene!!! ovak na moru 10 dana nisam uopće povračala niti mi je to padalo na pamet,osijećala sam se super oped ona stara,jedino šta mi je lice,bez obzira šta nisam povraćala bilo natečeno i svi su to primjetili...neznam koliko uopće treba vremena da se vrati u normalu???? i još prvu večer kad sam se vratila u zgb uredno sam počela rigati....svaki dan i to više puta i još sam večinu dana solo doma,nitko me ne kontrolira,a da ne kažem da sam potrošila pravo malo bogatstvo na svu tu hranu!!!! ne znam strah me....meni je riganje postalo pod normalno i svaki put je zadnji put i tako u krug!!! razmišljala sam dal da posijetim psihijatricu...al ljudi moji ja već 12 godina bolujem od poremećaja hranjenja,zadnja dva mjeseca od bulimije i prošla sam svakakve i doktore i psihijatre...i osjećam da me ne razumiju.tako da misli da ništa od te opcije!!!!
- 16:40 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>