uzet ću sve što mi život pruža!

srijeda, 27.07.2005.

šmrc

dragi moji ..prvo ispričavam se što me nije bilo dugo,al nekako mi se neda pisati...jer znam da će me svi okrivljavati zbog riganja,a to mi se neda slušati---i sve curke i sweetana,mia_forever i land,i tajni svijet i daydream svi se trude ne rigati,a meni je to postalo pod normalno i kak da kažem...sram me reći ni ne trudim se prestati.zadnjih dana kad legnem u krevet bubne me u glavu pa ti si postala bulimičarka...ne,ne,ne ja ne! AL JESAM...SAMO tog još očito nisam svjesna! od psihičke strane me više brine fizička...tj.kaj ču sjebat sve...srce? jednjak? želudac? zube? da nije toga ne bi se bojala rigati! i sad ću napisati nešto jako glupo...al ISTINITO...brijem da daleko više uživam u riganju te hrane i osjećaju poslje...vau moj želudac je prazan...nego u trenutcima kad jedem...OZBILJNO vam kažem! e da i još u ovih mjesec i pol...nisam ništa smršavila...i to mi je bed...al dobro sad bi ziher imala 5 kg više da nisam rigala!
- 15:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>