11.11.2008.,utorak



Nikada se nisam gore osijecao do sad....jednostavno kada povežeš par stvari i shvatiš da sa svojim postupcima svaki dan odlazio od neceg što voliš..tijerao od sebe...samo sma ti odmago u zadnje vrijeme a ne pomago...bio sam glup…...al ja se nadam da imam vremena pomoci da imam vremena da dam sve od seba da ponovo osvojim.....jer si ti moj anđeo koji je bio uvijek uz mene a sada ga nema ...nema nekog ko te držao kao kap vode na dlanu......tko te salušo kada ti je bilo najteže......samo želim da mi se vrati stara Dora koja me voljela cijelim srcem svojim....koja je cekala svaki moj pogled i dodir......a ja je sada tek volim još više kada sam shvatio da je mogu izgubiti........i necu se sam tak predati..............jer te volim........cijelim svojim srcem I dušom…..jer si mi ti sve!!!!Ti si mi u krvi!!!


Doro voli te tvoj Stolar................

Tvoj Ivan......koji je spreman sve napraviti za tebe.......

i koji ce te čekati koliko god bude trebalo




19:26 | Say something 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.