Reménytelenül Szerelmes Férfiak Blogja

13.09.2007., četvrtak

KK újra itt van...

No most már Koreehoz hassonlóan, illő lenne nekem is pár sort irnom...
Amiről a Koree még nem írt az az, hogy volt nálam/nálunk motorostalálkozón.
Szerintem jol érezte magát (legalább is remélem).
Miről is szolt a motoros koncertekről, piárol...
Én hü Csúzaihoz mélton igyekeztem pusztitani a szeszt. Bár én ugy egy darabig azt gondoltam, hogy mindenre emlékszem ott történtre emlékszem, mint igy utolag kiderült ez nem minden esetbe igaz...
erre még igy a motoros utolsó napján kezdtem rájönni mikor egy lány megállitott nagy mosolyal h "szia Krisztián".És miután én csak bambán nézni tudtam mert fogalmam sem volt h ki az... akkor monta h előző nap ismert meg, meg h beszélgettem vele... Hát h telyesen őszinte legyek a mai napig nem emlékszem erre a beszélgetésre. De ahogy ahogy hallom másokkal is beszélgettem csak valahogy egyikre sem emlékszem.... vajon mi lehet ennek az oka? :)

Elkezdődött a suli...

Kedden volt a hivatalos évnyitó a Pollackon. És mivel parancsba adták h az alkalomhoz illően kell megjelenni, ezért én másokhoz hasonloan öltönyben mentem (még nyakkandőt is kötöttem). A műsor nem volt rossz amig nem kezdet el 4 csajszi hegedün meg csellon játszani... (bár a csellos csajnak olyan jokis feneke volt h szerintem már azért megérte ottmaradni a műsoron). na de sajnos a csellos leült a feszes kis popsijára és elkezdtek zenélni. Nem vagyok én a komoly zene ellensége egy bizonyos határig még szeretem is halgatni de mikor már az ötödik dögunalmas müvet kezték el huzni akkor valaholo elszakadta film nálam. MInt a hogy utolag észrevettem nem csak nálam. az 5. szám után a dékán bejelentette h Hiller "kibaszott" István 15 percet késik (ő adta át az uj szárnyat amit most fejeztek be) és h addig hallgasuk a csajok "szép muzsikáját", akkor hirtelen mint egy varázsütésre mindenki felpattant és menekült ki merre látott. nekem sekellett megcéloztam a hátso kijáratott és már ott sem voltam. Igy száltam fel a buszra h vissza menjek a koliba. Ahogy felszáltam a buszra (mivel nem volt ülőhely) megáltam egy idősebb néni előtt. Ahogy lepillantok a nénire látom h engem nézz. Hát gondoltam h biztos még nem látott fehérember h át énis ránéztem (mivel egésznap fájt a fejem főleg a vonósok után) gondolom elég komor tekintetem lehetett. egyszercsak a néni elővette a kistáskáját és örőlten elkezdet keresni valamit. gondoltam biztos eszébe jutott hogy valamit otthon hagyott. ahogy igy nézelődök jobbra balra egyszercsak látom h a néni elkezdi nekem mutogatni a bérletét... (gondolom elég értelmetlen pofátvághattam). erre azt kérdezte a néni h : "nem ellenőrnek tetszik lenni?" :) na ennyit pécsről....
- 17:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2012 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A blog leírása

Chatbox