< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

Blog koji osim imena nema nikakve veze sa svitlon,vec uglavnon
sa muzikon i svirkon i svime sta ide uz to.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kacic forum
Kacic novi
Facebook


Drugi blogovi :

Owls - Martin
Graves - Čepo
Brandy in the Glass - Saša
Sleepless - Iva
Outside The Wall - Paula
Princeza - Dora
BOOST 2 - Jelena
Oprashena - Diana
DUGIŠ - Dario
Podgorametal - Paka
Buureek - Muco
Megaforce - Nino
Vucje Bratstvo - Siniša
Udruga PUK - Makarska

Slike (kronološki)

Info sajam lani ja,Buklijaš i Paka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Uskršnji praznici prošle godine Paka i Nikša
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iste večeri : Neutaživa žeđ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - kraj znaka "Zabranjen zvuk" Vela,ja,Muco i Skender
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - neki ventil :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - Skender taliban i malo mene livo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ova slika je za moj bivši kišobran :( Evo ga tu u prvom planu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kod rockyja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kod rockyja 2
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pakin rođendan (17) Nikša,Vranješ,Muco i ja.E i oni Paka gori...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pakin rođendan (17) Malo veća ekipa bez majaca :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Bebek opaki (mislin na obojicu)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Skender,Rudi,ja i Bepo u subotu ujutro veselimo se snijegu (koji se ne vidi zbog loše rezolucije kamere)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Isto jutro na Kacicu,Martin,Tolj,ja i Skender na ledu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ankete

Jeli se uvik nadate najgorem mogucem razrjesenju neke situacije ?
1. Da,jer kad do njega dode ionako ste mu se nadali,a sve drugo je onda bolje od ocekivanog
2. Ne,jer bi tako cili zivot bija (bila) pesimist a to ne zelin
3. Da,jer zelim da ljudi u meni vide pesimista
4. Ne,zato sta san totalni gubitnik i to mi se uvik i dogodi,tako da je nada sve sta iman
5. Da,zato sta zelin odgovorit suprotno od proslog odgovora
6. Ne,jeli to uopce vazno ?
7. Da,zato sta pesimisti idu u pakao,a u paklu je ekipa
8.Ili jednostavno zelite ic u pakao ?
9. Ja mislin da pesimisti ne idu u pakao
10. Ova anketa je bezveze
pollcode.com free polls



Koji van je od ovih gitarista najdrazi
Kirk Hammet
Slash
Jimi Hendrix
Toni Iommi
Van Halen
Joe Satriani
Tom Morello
Steve Vai
Borislav Mitic
Ron Thal (Bumblefoot)
Michael Romeo
Free polls from Pollhost.com


Jeli van ide na zivce kad neko stavi vise anketa na blog
Ne,radujem se odgovorima
Ne,volim osjećaj napetosti dok cekam rezultate
Ne
Malo,ako ih je preko 20
Malo,ako ih je preko 15
Malo,ako ih je preko 10
Malo,ako ih je preko 5
Malo,ako ih je preko 1
Malo vise
Jos vise,ali i dalje malo
Malo
Malo vise (priko malo)
....Onako....
Pomalo.....
Skoro da
Da
O da
OOO da
Totalno,skroz,do kraja,ARGHHHHHHHHHH!!!!!!!
Najrađe bi svom pasu zabija glavu u ventilator od konpjutera i drza je tamo dok konpjuter ne pristane radit da ih ne moran gledat vise
Free polls from Pollhost.com



Krepani blogovi :

MASCENA - Makarska Scena
Petasrica - Wella
Dead Girl (neman pojma)
Mafest (kako neorginalno)
Drugi G (moj razred)
TERAPIJA D.O.O. (službena stranica poznatog benda poznatog još kao "SCRAP IRON", "SHNICHEL", "RAMMSTEK", "REZERVNA GUMA", "MI SMO LUDI", "ZLO", "DUŠEVNI BOLESNICI", "DUGA, ALI SAMO JEDNA VLAS", "KRVAVI REKTUM", "GOLI KURAC", "PRONAĐENO TJELO RONIOCA", "JAVA TE PLAKA", "TATA NEMOJ", "A JE TO", "KONEC", SILOVAČI", "ČOGLJANI", "DROLJA I ZVJEZDICE", "DEBILI", "JEREMIJA ZLOPAMTILO" i TERAPIJA D.O.O.)

četvrtak, 20.12.2007.

Da... pt. 2 :D

Znači ovo je nastavak na prošli post,ukoliko ga niste pročitali savjetujem vas da ga pročitate da bi imali veću količu napetosti u čitanju ovog drugog dijela di doznajete kako se stvari konačno razrješavaju !


Znači sta san na tome da mi 2 predmeta vise u zraku.Dan počeja dosta dobro,ode ću morat izrazit svoju sramotu jer neznan raspored sati uopće za današnji dan (iako imamo samo 5 sati) i linost jer mi se neda ić po njega :D
Uglavnom matematika je prošla loše jer mi je zaključena 2 iako san moga imat kako san tija,evo opis situacije kratki.
Iman ocjene za 3,pišemo zadnju kontrolnu i ja ne osjećan nikakav pritisak jer ne samo da predmet ne padan nego mi je i prvi put kod ovog profesora priko 2,a kolega skender u svakom slučaju pada,tako da smo cili ležerni ušli u rješavanje kontrolnog rada.Imamo samo jedan digitron (Skenderov) i ja dan njemu prvome da rješava zadatak,a ja se dolte lipo zavalin u stolicu i vidin vanka lipo sunčano vrime,gledan po razredu,slažen pernicu,tipkan u mobitel,primjećujen da mi je bura malo zapetljala kosu pa se pozabavin i time...
Uglavnon sve se nekako otegnilo dok skender nije uspija napisat to svoje :D I da on meni digitron,i ja rješin svoja 2 zadatka prva po redu jer san samo njih stiga i vidin sad će zvonit,lipo ustanen i pridan to dvoje i zvoni taman !
zajeb je sljedija skender dobije 2 a ja jedan jer san negdi u računu sjeba neku zagradu (nesićan se ni na šta je to ličilo jer me je bilo briga mislija san da mi je 3 svejedno),i zadatak mi je vridija samo po boda zato,skupa sa onin prvin cilin to je bilo 1.Da san dobija baren 2,prosjek bi mi doša na 2.5,ali vako je pa na 2.4 i moran pisat kontrolni za 3.
Uglavnon kad san to pisa dobija san 2 zadatka,bilo je dovoljno samo jedan sjebat za jedinicu :D I fala Bogu ja taj jedan sjeben dobijen 1 i samo još više pokvarin prosjek umisto da prošen matematiku sa 3.
A da san prvi kontrolni rješija baren za 2 bija bi miran za sve,jebate :D

U međuvrimenu priko nekog od prvih sati (drugi ja mislin) pročita nan profesorica zaključne ocjene iz strojarstva,jer je učenik iz prve klupe primjetija u dnevniku da su zaključene već,kad smo čuli svi ostali ono ?!?!?!?!?!
Nije moguće da on bez nas zaključi pa su svi popizdili :D Oni koji su očekivali 1 već suju tamo a ova čita i niko je ne čuje.Čuješ počelo jedva ono 2 nešto jedna trica čak,ali kad je upala prva jedinica nered,pa druga,treća... :D
Dolazi do mene "Juran - 4,Katić - ?,Kržanić ------------------------------------2 ! " :D Dobro nisan sad baš skaka od sriće,doša san do točke da me je briga jer nisan tija pustit da me to muči,tako da mi je bilo samo ono drago...
Bilo je sritnih bilo je ljutih,ali za mene je slijedija još hrvatski.

Zaključuje 3. sat profesorica hrvatski i čini to dosta nenapeto ko sve,tako da san ima pozitivan osjećaj u vezi sebe.Prvo je pitala Brkulja za 2 ja mislin,to mi je ulilo povjerenje jer znači da ipak pita zadnji sat.Uglavnom došla je do mene i rekla :"A Kržaniću šta ćemo s tobon ? Jesi za danas naučija ?"
Ja da jesan i iden tamo i kaže mi da nemamo vrimena da počnen sa onin šta mi bolje ide,jezik ili književnost,ja cili sritan jer situacija ide baš kako san očekiva :D
Ja odgovaran lektiru Oca Goriota,znan odgovore na sve njena pitanja isto koda san pročita knjigu,samo me jedan detalj sjeba : "A šta je stalo na kominu u dnevnoj sobi u pansionu ?" Ja ono : "..." Ona doda : "Ako ti je upalo to u oko ?" A ja mislin da san pročita knjigu sigurno bi zna,i nije mi bilo krivo čak šta će ona možda mislit da san samo sažetak pročita,smetalo mi je to šta je ispalo da san površno čita :D
Ali san skonta da je to pod okolnostima bilo i tolerantno pa san reka da san knjigu bija prisiljen pročitat u 2 dana pa da su u brzini valjda neki detalji promakli... Uglavnon jezik san rješija jednostavnon definicijon sintagme i sljedeće šta znan,sidin na svome mistu u klupi i ne padan ništa :D

Bija je dobar osjećaj,nije me više ništa zanimalo,peti je sat doša profesor strojarstva i pročita nam zaključne,zadrža one koji su se žalili,da onima koji nisu pisali kontrolni da ga pišu,a ostale pustija.Ostatak dana san proveja u Stipe u dobroj ekipi i zabavi,otiša doma sa buson standardno,ali nikad sritniji u vezi škole ove godine.Još mi je najviše bilo ža matematike ali eto ;D

Ovaj put san uspija dovršit post na vrime i sad iden taman ća večerat pa ću opet prepustit bratu kompjuter i tako,ali uglavnom sam dobre volje i baš mi je drago šta je ovako dobro sve ispalo,i dosta prijatelja je dobro prošlo u školi pa smo svi nekak osritni i veseli :D

Sutra ipak najvjerojatnije neću na Oluju,ali ovu subotu se ide vanka i slavi se debelo,a slavit će se već i sutra naravno !

Eto tako i toliko za ovaj put,budite pozdravljeni čujemo se ! :D

P.S. Pitanje iz prošlog posta i dalje stoji !

Komentirajte di oćete ! :D

- 18:15 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>