< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

Blog koji osim imena nema nikakve veze sa svitlon,vec uglavnon
sa muzikon i svirkon i svime sta ide uz to.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kacic forum
Kacic novi
Facebook


Drugi blogovi :

Owls - Martin
Graves - Čepo
Brandy in the Glass - Saša
Sleepless - Iva
Outside The Wall - Paula
Princeza - Dora
BOOST 2 - Jelena
Oprashena - Diana
DUGIŠ - Dario
Podgorametal - Paka
Buureek - Muco
Megaforce - Nino
Vucje Bratstvo - Siniša
Udruga PUK - Makarska

Slike (kronološki)

Info sajam lani ja,Buklijaš i Paka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Uskršnji praznici prošle godine Paka i Nikša
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iste večeri : Neutaživa žeđ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - kraj znaka "Zabranjen zvuk" Vela,ja,Muco i Skender
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - neki ventil :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - Skender taliban i malo mene livo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ova slika je za moj bivši kišobran :( Evo ga tu u prvom planu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kod rockyja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kod rockyja 2
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pakin rođendan (17) Nikša,Vranješ,Muco i ja.E i oni Paka gori...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pakin rođendan (17) Malo veća ekipa bez majaca :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Bebek opaki (mislin na obojicu)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Skender,Rudi,ja i Bepo u subotu ujutro veselimo se snijegu (koji se ne vidi zbog loše rezolucije kamere)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Isto jutro na Kacicu,Martin,Tolj,ja i Skender na ledu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ankete

Jeli se uvik nadate najgorem mogucem razrjesenju neke situacije ?
1. Da,jer kad do njega dode ionako ste mu se nadali,a sve drugo je onda bolje od ocekivanog
2. Ne,jer bi tako cili zivot bija (bila) pesimist a to ne zelin
3. Da,jer zelim da ljudi u meni vide pesimista
4. Ne,zato sta san totalni gubitnik i to mi se uvik i dogodi,tako da je nada sve sta iman
5. Da,zato sta zelin odgovorit suprotno od proslog odgovora
6. Ne,jeli to uopce vazno ?
7. Da,zato sta pesimisti idu u pakao,a u paklu je ekipa
8.Ili jednostavno zelite ic u pakao ?
9. Ja mislin da pesimisti ne idu u pakao
10. Ova anketa je bezveze
pollcode.com free polls



Koji van je od ovih gitarista najdrazi
Kirk Hammet
Slash
Jimi Hendrix
Toni Iommi
Van Halen
Joe Satriani
Tom Morello
Steve Vai
Borislav Mitic
Ron Thal (Bumblefoot)
Michael Romeo
Free polls from Pollhost.com


Jeli van ide na zivce kad neko stavi vise anketa na blog
Ne,radujem se odgovorima
Ne,volim osjećaj napetosti dok cekam rezultate
Ne
Malo,ako ih je preko 20
Malo,ako ih je preko 15
Malo,ako ih je preko 10
Malo,ako ih je preko 5
Malo,ako ih je preko 1
Malo vise
Jos vise,ali i dalje malo
Malo
Malo vise (priko malo)
....Onako....
Pomalo.....
Skoro da
Da
O da
OOO da
Totalno,skroz,do kraja,ARGHHHHHHHHHH!!!!!!!
Najrađe bi svom pasu zabija glavu u ventilator od konpjutera i drza je tamo dok konpjuter ne pristane radit da ih ne moran gledat vise
Free polls from Pollhost.com



Krepani blogovi :

MASCENA - Makarska Scena
Petasrica - Wella
Dead Girl (neman pojma)
Mafest (kako neorginalno)
Drugi G (moj razred)
TERAPIJA D.O.O. (službena stranica poznatog benda poznatog još kao "SCRAP IRON", "SHNICHEL", "RAMMSTEK", "REZERVNA GUMA", "MI SMO LUDI", "ZLO", "DUŠEVNI BOLESNICI", "DUGA, ALI SAMO JEDNA VLAS", "KRVAVI REKTUM", "GOLI KURAC", "PRONAĐENO TJELO RONIOCA", "JAVA TE PLAKA", "TATA NEMOJ", "A JE TO", "KONEC", SILOVAČI", "ČOGLJANI", "DROLJA I ZVJEZDICE", "DEBILI", "JEREMIJA ZLOPAMTILO" i TERAPIJA D.O.O.)

ponedjeljak, 03.12.2007.

Čudno...

Ljudi su baš čudni,pre i totalno...

Jutros san ima incident sa školon,prispa san skoro standardno samo me ovaj put nije niko doša probudit da bi na kraju opet stiga na sat,sa ili bez zakašnjenja smijeh

Doša je otac oko 9 sati,bija je ljut.Ja san pogleda mobitel,bija je isključen,a dobro se sićan da san ga ušteka da se puni sinoć i namistija alarme...

Ali dobro eto šta je tu je,ima san 5 sati pa nije bilo smisla ić više,a i lakše je opravdat cili dan.

Kad san vidija kakvo je vrime i sitija se rasporeda za danas,bilo mi je drago šta nisan iša,unatoč činjenici da ću najebat kad ćaća ode opravdat to i vidi stanje ali eto.Ja virujen da držin sve ocjene pod kontrolon,iako su neki predmeti kritični mislin da ih znan pa mi se sad nije problem javit.Jebu me samo neopravdani malo ali dobro...

Mater je rekla da ćemo reć da san bija bolestan,i počela kucat u drvo ko da me ne urekne...
Kaže mater : "A baš san i bila rekla jučer da nisi izostaja iz škole,biće imaš samo 2 neopravdana od tjelesnog,ovako mi i triba,sad ćeš se i razbolit !"

Prvo u totalnom je krivu u vezi neopravdanih,drugo možda kojih sat vrimena nakon šta je to izgovorila mene je zabolila glava.
I prvo san mislija da nije ništa,ali onda je postalo gadno.
I nakon šta san prvo u tome gleda spas od škole na još baren jedan dan,protreslo me je kad san se sitija da je ovo totalno krivo vrime godine za izostajat iz škole.

I onda kad su zvukovi počeli odzvanjat u glavi,svjetlost smetat,jaki miris bolit,posla san sve u kurac i poželija da san ipak zdrav...

Poslali su me da sredin suđe,stalno ustajanje i saginjanje koje je potrebno da se mašina za suđe napuni mi je ono baš tribalo na naku glavu,u kužinu je upa otac sa sređivanjen večere i brat sa kuvanjen kave pa se nisan tija tiskat nego san sija kraj peći dok njih 2 ne završe...
Pošto obično ja kuvan bratu kavu,on me je pita koliko čega ide i to sve da bude siguran da neće dobit neku splačinu smijeh

Brat je sija na konpjuter,a ja san se uvatija suđa,kad san završija mislija san si skuvat čaj,ali je otac i dalje drža cili špaher sa spremanjen večere,pa san otiša sist u dnevni.Vata me je led u donjem dilu leđa,ali nisan se tija opet upeć kraj peći jer se stvarno onda teško dignit sa nje,mislija san da je već gotovo.
Ja ću se razbolit,a na defektnog brata i mater morat će nas otac sve služit,to mi je bilo krivo.

Brat je tada otiša sa ocen u Makarsku,ja san se diga i spojia svoj konpjuter.
Primjetija san da me manje boli glava odjednon,i sad mi je bilo krivo šta ću ipak morat sutra u školu bang

Evo sad dok ovo pišen još me malo boli glava,ali mislin da ću bit dobro,šta mislin o tome neznan,zato san i počeja pisat ovi glupi post.
Tija san reć da su ljudi čudni,nekad kako god stala situacija ne odgovara in,tako na kraju ne znan ni ja šta mi odgovara.

Ne želin se razbolit,ali ne želin ni ić sutra u školu na jebenih 7 sati koji uključuju kontrolni i moguća 2-3 ispitivanja,a knjige nisan vidija skoro...
Da ne spominjen tjelesni poslje svega !

Sad bi triba učit ipak za svaki slučaj,ali ni to neću krenit dok mi brat ne upadne u kuću i ja se ne priselin sa konpjutera.

Na kraju šta će bit večeras ili sutra ujutro neznan,ovakve stvari nemogu kontrolirat ipak,ako se razbolin razbolin smijeh

Dobro moga bi popit neku tabletu ili u drugom slučaju skinit se i otić na kuću,uvik se da manipulirat ali ne,neda mi se.

Za svaki slučaj ću večeras učit !

Pa šta bude bude,pozdravljam !

- 18:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>