< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

Blog koji osim imena nema nikakve veze sa svitlon,vec uglavnon
sa muzikon i svirkon i svime sta ide uz to.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Kacic forum
Kacic novi
Facebook


Drugi blogovi :

Owls - Martin
Graves - Čepo
Brandy in the Glass - Saša
Sleepless - Iva
Outside The Wall - Paula
Princeza - Dora
BOOST 2 - Jelena
Oprashena - Diana
DUGIŠ - Dario
Podgorametal - Paka
Buureek - Muco
Megaforce - Nino
Vucje Bratstvo - Siniša
Udruga PUK - Makarska

Slike (kronološki)

Info sajam lani ja,Buklijaš i Paka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Uskršnji praznici prošle godine Paka i Nikša
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iste večeri : Neutaživa žeđ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - kraj znaka "Zabranjen zvuk" Vela,ja,Muco i Skender
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - neki ventil :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Lani na izletu za hidroelektranu Zakučac - Skender taliban i malo mene livo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ova slika je za moj bivši kišobran :( Evo ga tu u prvom planu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kod rockyja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kod rockyja 2
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pakin rođendan (17) Nikša,Vranješ,Muco i ja.E i oni Paka gori...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pakin rođendan (17) Malo veća ekipa bez majaca :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i Bebek opaki (mislin na obojicu)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Skender,Rudi,ja i Bepo u subotu ujutro veselimo se snijegu (koji se ne vidi zbog loše rezolucije kamere)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Isto jutro na Kacicu,Martin,Tolj,ja i Skender na ledu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ankete

Jeli se uvik nadate najgorem mogucem razrjesenju neke situacije ?
1. Da,jer kad do njega dode ionako ste mu se nadali,a sve drugo je onda bolje od ocekivanog
2. Ne,jer bi tako cili zivot bija (bila) pesimist a to ne zelin
3. Da,jer zelim da ljudi u meni vide pesimista
4. Ne,zato sta san totalni gubitnik i to mi se uvik i dogodi,tako da je nada sve sta iman
5. Da,zato sta zelin odgovorit suprotno od proslog odgovora
6. Ne,jeli to uopce vazno ?
7. Da,zato sta pesimisti idu u pakao,a u paklu je ekipa
8.Ili jednostavno zelite ic u pakao ?
9. Ja mislin da pesimisti ne idu u pakao
10. Ova anketa je bezveze
pollcode.com free polls



Koji van je od ovih gitarista najdrazi
Kirk Hammet
Slash
Jimi Hendrix
Toni Iommi
Van Halen
Joe Satriani
Tom Morello
Steve Vai
Borislav Mitic
Ron Thal (Bumblefoot)
Michael Romeo
Free polls from Pollhost.com


Jeli van ide na zivce kad neko stavi vise anketa na blog
Ne,radujem se odgovorima
Ne,volim osjećaj napetosti dok cekam rezultate
Ne
Malo,ako ih je preko 20
Malo,ako ih je preko 15
Malo,ako ih je preko 10
Malo,ako ih je preko 5
Malo,ako ih je preko 1
Malo vise
Jos vise,ali i dalje malo
Malo
Malo vise (priko malo)
....Onako....
Pomalo.....
Skoro da
Da
O da
OOO da
Totalno,skroz,do kraja,ARGHHHHHHHHHH!!!!!!!
Najrađe bi svom pasu zabija glavu u ventilator od konpjutera i drza je tamo dok konpjuter ne pristane radit da ih ne moran gledat vise
Free polls from Pollhost.com



Krepani blogovi :

MASCENA - Makarska Scena
Petasrica - Wella
Dead Girl (neman pojma)
Mafest (kako neorginalno)
Drugi G (moj razred)
TERAPIJA D.O.O. (službena stranica poznatog benda poznatog još kao "SCRAP IRON", "SHNICHEL", "RAMMSTEK", "REZERVNA GUMA", "MI SMO LUDI", "ZLO", "DUŠEVNI BOLESNICI", "DUGA, ALI SAMO JEDNA VLAS", "KRVAVI REKTUM", "GOLI KURAC", "PRONAĐENO TJELO RONIOCA", "JAVA TE PLAKA", "TATA NEMOJ", "A JE TO", "KONEC", SILOVAČI", "ČOGLJANI", "DROLJA I ZVJEZDICE", "DEBILI", "JEREMIJA ZLOPAMTILO" i TERAPIJA D.O.O.)

petak, 23.11.2007.

Petak

Upozorenje dolazi prvo ponovo :D

Evo kratki post iz dosade da se javin samo.

Petak je,jutros san opet zakasnija u školu,isto ko jučer,možda i dan prije...
Jučer san zaradija 2 neopravdana jer san zakasnija i na drugi sat jer san iša jest zubo
Bilo nas je možda 7,i zakasnili smo biće 2 minute,ja nisan tija otvorit vrata jer svaki dan kasnin,pa san mislija ako vidi mene na vratima da neće nikoga pustit.Onda je Martin skočija da pomogne.

Martin : "Profesorice oprostite jeli možemo uć ?"
Prof : "A ne možete,a di ste bili..." (Zvučala koda posustaje)
Martin : "Ajde dobro ništa onda !" (Otpila i zatvorija vrata)

Ja i Bepo ga tili zatuć pošto i ovako imamo viška neopravdanih,ali Martina je bolija kurac i oša je ća,ja i Bepo smo se nažalost smijali jer je stvar ispala smišno pogotovo zbog Martinove izvedbe svega,pa samo se samo pokupili i ošli ća jest u miru svi skupa.Da tragedija bude veća nismo ni pojeli bili ništa dotad jer nije bilo ništa.

Ma eto da se vratin na petak,tj. danas.Zakasnija na prvi sat,profesorica ona od jučer sa 2. sata,ali me pustila,opet nije zapisala da san samo zakasnija nego ostavila neopravdani burninmad

To san sazna tek poslje,priko sata fizike di je bilo dosadno za umrit,ja san sidija na Martinovom mistu sa Mucon,a Martin je sija sa Skenderon na moje misto jer se meni nije dalo dić sa njegovog mista kad je ušla profesorica,nije mi se dalo ništa cili sat.Na satu engleskog smo ostali tako sidit,a ja san malo živnija i proizvodija manji nered doli sa Anton,Bepon i Lovreton rofl

U biti i dalje san bija smantan,samo san tu frustraciju umisto depresijon sada izražava malo aktivnije.
Nastavija se dan,morali smo se rastat,ja san iša ispod mosta na vježbu - simulaciju izrade tiskanih vodova na kompjuteru.Ajde da ne prepričavan dobija san 3-4.
Izaša vanka i kako mi se nije ništa dalo iša prima školi u nekoj nadi da ću uvatit bus u 12:45,nekako san zakasnija iako san ispri škole bija još u 12:47,a bus je u 12:45 na kolodvoru ja mislin,ma svejedno.
Spustija san se na rivu i iša na kolodvor,iša san možda najduljon mogućon ruton pošto san zna da neću tamo doć do 13:05 da uvatin rječki bus,nego san vata lokalac u 13:45 pa san ima vrimena.

Na kolodvor dolazin u 13:23,srija Nina Velu i Tocu (Antona Samca),dok smo čekali bus odlučija san ih častit kavon jer san ima 20 kuna viška,naravno da su pristali smijeh
Ja i Anton smo imali veliku sa mlikon,a Vela Espresso,račun je iznosija 19 kn.
Kava je dobra,7 kuna,Velina 5 jeli :D

Antonu je otiša jedan bus u međuvrimenu,čeka je drugi,doša je prije našega,pratili smo ga do busa,i ušli u svoj bus.
Da skratin doša san doma i vidija kako parking kraj kuće taman napušta automobil zagrebačkih ragistracijskih oznaka :D

Nean pojma ko je,kuća zaključana,otključavan ulazin,nigdi nikoga ni poruke.
Boli me glava,neda mi se izmišljat ručak pa si frigan 2 jaja,stavljan jedno u tavu,dobro,stavljan drugo,nije dobro no
Prolilo se iz ljuske ko voda priko onoga jaja i cile tave,nije imalo žumaljak i bjeljanjak nego samo jednu žutu smjesu,i to sumljivih nijansi.
Izgledalo je koda san ga u tavu bacija sa 2 metra,a ne onih 5 centi koliko,uglavnon na malo glavobolje nisan se tija zajebavat,izgledalo je pokvareno pa san pokuša odvojit ono prvo jaje od njega,ali je na kraju sve završilo u smeću,i friga san si nova jaja smijeh

Ova su bila skroz u redu i sfriga san ih kako valja,nisu se zalipila,nisu ostala balava,a žumanjak je osta u tekućem stanju kako ja volin njami

Uglavnon kad san to pojea,stavija san posuđe u mašinu i upalija pranje,sve je izgledalo uredno,i dalje san bija malo smućen,krivija sna jugo ali san ipak odlučija popit jedan čaj pošto ona glavobolja nije popuštala.

Skuva san čaj i sija na kompjuter,zvala me teta i rekla da je u špaheru ostavila burek koji je napravila meni i bratu za ručak,pa da ako nisan da uzmen headbang
To mi je triba priopćit brat,jer mu je rekla da mi kaže kad dođen doma,ali njega tu nije bilo reka san pa san već ruča,tetka je blago popizdila i rekla da proban burek svejedno.Pa šta san i mislija :D

Otvaran pećnicu,2 role bureka,još toplog,popizdija san mad
Ali dobro,uzea san fitu,nikad nisan jea burek u ovom obliku,srolan je bija ko savijača,ili štrudel kako se pravi.
PREDOBRO ! Začini sve super,ajme umira san,bija je od mesa,pa san uzeja još 2 manje fite i otiša na komp potrošit ih uz čaj zubo

Ma bilo je dobro,evo sad san potrošija čaj dok san pisa ovo,i tako sad iden vidit šta ću radit,nije neki bisni post samo evo tako.

Glava me još malo boli,nadan se da me neće uvatit ništa do sutra no

Ma neće,ne smi :D

Vidimo se neki od vas sutra vanka,pozdrav ! wink

- 16:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>