05.10.2007., petak

On the road

Snimljeno isti dani na istoj lokaciji kao moja prva panorama, samo nekoliko metara dalje. Trebala je i ova fotka biti dio jedne panorame, ali sam uspjela nešto zeznuti pa mi je plan propao. Nisam znala šta ću s njom, brisati ili ne.. Ipak nisam, nekako mi je interesantna zbog biciklista. I onda konačno dobijem ideju sretan
Fake HDR fino








Za one koje zanima.. postupak je isti kao kod pravog HDR-a samo što se fotke s različitom ekspozicijom ne snime fotićem, nego se naprave u PS-u. Naravno, fake HDR se ne može mjeriti s pravim, ali evo meni se baš sviđa rezultat koji sam dobila.
Ovo je original od kojeg sam krenula snimljen s auto postavkama:









- 09:43 - Komentari (11) - Isprintaj - #


by Nohch

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams