31.05.2007., četvrtak

Crni


Crni



- 16:58 - Komentari (20) - Isprintaj - #

25.05.2007., petak

Fire Ball




Fire Ball



- 19:47 - Komentari (16) - Isprintaj - #

22.05.2007., utorak

Trag u beskraju


Trag u beskraju



- 11:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

15.05.2007., utorak

Pogled iz utrobe zemlje


Pogled iz utrobe zemlje


Ledena spilja (Park šuma Golubinjak)


- 12:26 - Komentari (25) - Isprintaj - #

11.05.2007., petak

Prvi rođendan :)

Dragi moji, kao što naslov govori, danas je prvi rođendan ovog bloga cerek
Ne mogu vjerovati da je već prošla godina dana od mog prvog posta ( koji btw i nije bio baš obećavajući smijeh). Blog sam pokrenula iz čiste znatiželje, kao da vidim kako to funkcionira.. Mislila sam da neću ništa pisati i da će sve skupa biti kratkog daha.. ali eto svidjelo mi se i, uz kraće pauze i jednu malo dulju, tu sam već godinu dana yes Drago mi je što sam ovdje imala priliku upoznati neke divne ljude, puno sam naučila o sebi i o drugima.. zbilja prekrasno iskustvo. Bez obzira na to koliko dugo će potrajati moj blogerski staž, sigurna sam da će mi ovo iskustvo ostati u lijepom sjećanju..

Do sad sam objavila 102 posta i preko 200 fotografija, no neću vas gnjaviti statistikom.. ali za neke nove blog prijatelje, kao i za one koji su tu od početka ponovno objavljujem neke meni posebno drage fotke:


Blue treesMaglovito jutroTratinčicaBlowball
Kud plovi ovaj brodRovinjRovinj by NightPogled
Sweet dreams 1SoftShadowsBrodić na plaži
Baka i jaNeretvaJezerceOvce



- 20:01 - Komentari (16) - Isprintaj - #

10.05.2007., četvrtak

Lokvarsko jezero

Lokve



- 09:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

07.05.2007., ponedjeljak

Jedan mmmm... post :)

Red je da se nakon ovoliko zelenila i prirodnih ljepota Gorskog kotara malo i zasladimo njami party
Gorani se mogu pohvaliti itekako bogatom gastro ponudom. Izbor je zaista velik, a kao meni najzanimljivije izdvajam specijalitete od borovnica - palačinke, likeri, štrudle, pekmezi, kolači itd.
Ako ih volite i zateknete se u tom kraju, preporučujem da obavezno probate štrudlu od borovnica zapečenu u vrhnju cerek





- 19:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

02.05.2007., srijeda

Gorski kotar - Vražji prolaz

Vražji prolaz je kanjon dugačak 1800 metara. Na nekim dijelovima je širok jedva 2 metra. Dok se probijate kanjonom sa strahopoštovanjem gledate okomite stijene koje na nekim dijelovim prelaze visinu od čak 100 metara.



Vražji prolaz


Vražji prolaz

Ako pažljivije pogledate stijenu na ovoj fotografiji, možete uočiti obrise (vražjeg) lica eek


Vražji prolaz





Na kraju kanjona nalazi se spilja Muževa hiža. Dugačka je 120 metara, a posebna je po tome što su u njoj speleolozi pronašli čovječju ribicu.


Vražji prolaz


Vražji prolaz

Ovo je ulaz u spilju.


Za ulazak dublje u spilju potrebno je jače osvjetljenje. Mi ga nismo imali, ali to nas naravno nije spriječilo da uđemo unutra smijeh


Vražji prolaz



Iako ništa nisam vidjela, pomislila sam da je grijeh ne imati fotku za uspomenu i dugo sjećanje s jednog ovakvog mjesta lud
Uslikala me Ivana. Par sekundi kasnije zaradila sam bolnu kvrgu na glavi puknucu
Ali nisam bila jedina naughty Potpuni mrak i sklisko tlo rezultirali su s nekoliko kvrga na glavama i jednim neplaniranim ulaskom u ovo malo jezerce rofl Fotke snimljene unutra su nastale po principu - okini pa šta ispadne cool



I na kraju ovog posta, meni najdraža od svih mojih fotki iz Gorskog kotara cerek
Snimljena je na izlazu iz Muževe hiže.









Vezani postovi:

Gorski kotar - Kupa
Gorski kotar - Kuća Sobol
Gorski kotar - Zeleni vir
Gorski kotar - Potok Curak

- 22:53 - Komentari (19) - Isprintaj - #


by Nohch

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams