28.07.2006., petak

Zelena ljepotica

Već sam vam pisala o rijeci Neretvi.. ali do sad nisam imala vlastite fotke s gornjeg toka rijeke. Jako je lijepo, veoma čisto, vide se ribice kako plivaju u vodi.. Ima puno virova, a voda je dosta duboka. Na trenutke djeluje stvarno moćno..


Neretva


Ovaj dio rijeke se zove Džajića buk, a samo malo dalje je plaža na kojoj je cilj rafting ture Glavatičevo - Džajići. Ako malo bolje pogledate prvu fotku, gore blizu ruba se vide šatori onih koji su taj dan bili željni avanture.. Rijeku je najbolje doživjeti upravo iz raft čamca.. ali nažalost za to ove godine nije bilo vremena no Ne morate niti sumnjati da ću vas prve izvijestiti kada se i ja odvažim spustiti niz Neretvu smijeh A do tad, evo nekoliko fotki..

NeretvaNeretva

Neretva


Mi na Neretvi

.. a ja se opet guram na fotku smijeh




- 01:55 - Komentari (12) - Isprintaj - #


by Nohch

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams