29.06.2006., četvrtak

Vitaminska bomba

Šesti mjesec je pri kraju i dobro je da je tako. Bio je prepun raznih proslava (krizme, pričesti, imendani, jedan rođendan wink), a samim time fino se, a i puno papalo smijeh Bilo je svega i svačega.. ali, kako god bilo fino, ne može se tako stalno dead Pored toga još i ova vrućina.. Nije mi ni do čega pa niti do hrane..
Moji vam obroci zadnjih par dana izgledaju najčešće ovako kao na fotki. Konkretno, to mi je danas bio doručak - ručak. Različito voće je u igri, a trenutno kao broj 1 mogu izdvojiti višnje. Kiselkaste su, sočne, osvježavajuće.. kad nakon par višanja pojedem jagodu ili ribizl.. mmm slatke su kao med. Ovakvi me slatki zalogaji polagano vraćaju u normalu..


vitaminska bomba



E da. Sve u šalici je ubrano u mom dvorištu/vrtu yes Mama je luda za cvijećem, a tata za voćkama tako da je praktički svaki komadić zemlje oko kuće zauzela neka biljčica.

- 00:19 - Komentari (20) - Isprintaj - #


by Nohch

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams