22.05.2006., ponedjeljak

Šetnja

Ovih dana imam puno posla.. učim, dajem instrukcije (ubrzo će kraj školske godine pa je odjednom svima hitno) plus svakodnevni poslovi. Umorna sam, neispavana, osjećam nedostatak energije.. I tako sam danas u tom nekom žblj stanju odlučila otići u jednu kratku šetnju. Ljudi moji, nevjerovatno je kako samo pola sata provedenih na svježem zraku i u zelenilu može čovjeka oraspoložiti! Osjećala sam se tako poletno i svježe! Boje, mirisi, zvukovi.. kao da sam u nekom drugom svijetu. Bagrem i bazga trenutno cvatu i to tako divno miriše..
Odlučila sam ovakve šetnjice češće prakticirati. Dobro, sad djeluje kao da sam otkrila toplu vodu.. ali eto, još sam pod dojmovima yes Današnji tempo života je nažalost takav da smo zaboravili živjeti s prirodom i za prirodu. Odlazak u prirodu polako postaje luksuz..

Evo par fotki..





SVE JE MOGUĆE...

Sve je moguće, sve je na dohvat ruke, samo se čovjek ne smije predati. Teško je dok se ne odlučiš, tada sve prepreke izgledaju neprolazne, sve teškoce nesavladive. Ali kad se otkineš od sebe neodlučnog, kad pobjediš svoju malodušnost, otvore se pred tobom neslućeni putevi, i svijet više nije skučen i pun pretnji.


Meša Selimović, Derviš i smrt


- 21:33 - Komentari (18) - Isprintaj - #


by Nohch

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off



Sva prava pridržana
All Rights Reserved
© 2006 - 2010 Rozza


Fotografije su privatno vlasništvo. Zabranjeno je koristiti ih bez dozvole autorice.





fotografije koje objavljujem na
blogu su neki moji amaterski pokušaji..
dobrodošli su svi savjeti, prijedlozi, kritike, pohvale i tome slično




...



















divlji.badem@gmail.com

Go to rozza's flickr photostream

~

Sometimes I do get to places
just when God's ready to have somebody click the shutter.


Ansel Adams