< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

trenutno sam u:
Zagreb
royale with cheese u prethodnim epizodama:
Düsseldorf (početak...kraj)
Beč (ovdje)
Kuala Lumpur (početak...kraj)
Minhen (početak...)

ponedjeljak, 29.08.2005. @ 17:21

o duzini moje kite

naime, cemu naslov koji ce privuci pazlju vas intelektualaca koji me citate.

bijah u Helsinkiju 3 tjedna. sad sam dosao na par dana u Bec, pa sam tjedan dana u Zagrebu, pa idem 10 dana na godisnji sa dva frenda u Irsku.

od tih 10 dana u Irskoj, prva tri dana smo u nekom hostelu preko puta Guinnessove pivovare. pa rentamo auto i jos tjedan dana putujemo okolo, nadam se i do Belfasta i malo po Sjevernoj Irskoj (ako Bog da srece, zdravlja i britanske vize).

kako sada stvari stoje, od 10. mjeseca do kraja godine cu uglavnom biti u Becu, sa izuzetkom tjedan-dva u 11. mjesecu, kada bih trebao otici na neki manji projekt u Singapur. u 3. mjesecu slijedece godine trebao bih u Japan. Tokio, tocnije. ne zna se na koliko dugo, ali po onome sto sam cuo, barem mjesec dana.

eto ZATO "o duzini moje kite". zato sto, kada razmisljam o tome kako bih napisao planove za slijedecih par mjeseci na blog, imam filing da ju vadim, stavljam na stol, i ponosno govorim "vidje!". i zato mi je blesavo pisat ikaj na blogu. jer vrlo lako moguce da mi se nece dat pisat neka iskustva sa tih mjesta. a ak samo pisem da idem tam, svodi se na to: "vidje!".

vojsku sam, dakle, odgodio do 31.6.2006., a nakon tog datuma me vise nece spasit ni da mi je Isus brat.

i tak. ziv sam, i nisam u vojsci. i ljeniji sto se pisanja bloga tice nego ikada.


komentari (7) - isprintaj - link

<< Arhiva >>