Rotvajler..

četvrtak, 15.02.2007.

Pudli i boston terijer

Za prijateljicu blogericu Marinu


Pudli
Veličina:
Minimalna visina malog pudla iznosi 25 cm, a ne smije prijeći 28 cm. Visina patuljastih pudla iznosi 28 - 35 cm.

Image Hosted by ImageShack.us

Dlaka:
Dlaka malog pudla je fina, vunasta i kovrčasta. Priznate boje su bijela, crna, boja marelice, smeđa i siva, i uvijek su jednobojni. Pudli kojima s vremenom dlaka tvori konopce izuzetno su rijetki.

Njega:
Pse namijenjene izložbama mora se šišati u skladu s pasminskim stilom. To zahtijeva veliku
stručnost i znanje, tako da je najbolje da to obavite u specijalnom salonu za pse. Održavanje psa u takvom stilu ne uzima samo puno vremena, nego je uz to i jako skupo, a konkurencija na izložbama je izuzetno velika. Tradicionalni stil šišanja, takozvani "lavlji" stil, imao je u početku sasvim praktičnu namjenu: kolutovi krzna oko nogu i tijela štitili su psa, koji je nekada bio korišten u lovu na vodene životinje, od hladne vode. Ostali dio tijela bio je kratko šišan, kako bi se olakšala njega. Kasnije su tome dodavana razna"uljepšanja". Pudle koji su isključivo kućni ljubimci kraće se šiša, s time da se ostavlja duža dlaka na glavi, ušima i nogama. Održavanje takve dlake je puno jednostavnije. Ovi psi ne gube dlaku. Povremeno provjeravajte zube, kako se ne bi nakupio kamenac, te im redovite čistite uši. Pudle možete često prati.

Narav:
Ovo su živahni, zaigrani psi, inteligentni, vole učiti, ali su i vrlo osjećajni i vezani uz svoga gospodara i njegovu obitelj.

Image Hosted by ImageShack.us

Odgoj:
Mali i patuljsti pudli su izuzetno ineligentne životinje, te će vrlo brzo shvatiti što se od njih traži, ako im ispravno pristupite. Najbolje rezultate ćete postići ako budete nježni, ali dosljedni.

Socijalno ponašanje:
Ovi psi su u pravilu neproblematični kada su u pitanju drugi psi i kućni ljubimci. Svakog posjetitelja glasno najave, ali i ništa više od toga.

Vježbanje:
Pudli će zadovoljno živjeti i u stanu, ali im je svjedno potrebno dosta kretanja.

Image Hosted by ImageShack.us

Boston terijer
O njemu znam vrlo malo nisam mogao naći na netu puno toga o njemu, mene posjeća na francuskog buldoga samo što je viši na nogama i pokretniji.
U nas ga nema baš mnogo.

Image Hosted by ImageShack.us

Matična zemlja: SAD

Podrijetlo: Stvoren je dugim selekcijama i križanjima buldoga, francuskog buldoga, bulterijera i boksera, a prvi put je prikazan u Bostonu 1870. godine. To je, dakle, američki pas englesko-francuske krvi.

Opis: Uzgajaju se tri tipa: laki do 7kg, srednji od 7 do 8,5 kg i teži od 8,5 do 11 kg. Glava je krupna, bez bora, njuška široka i crna, gubica kratka i četvrtasta; oči tamne, velike i okrugle, blagog i inteligentnog izraza; uši su male i tanke, uspravno nošene; vrat je blago zaobljen; prsni koš širok; noge ravne i mišićave; dlaka je kratka, sjajna, fina; boje dlake: crna ili tigrasta sa bijelim mrljama po glavi, grudima i repu.

Narav: Vrlo privržen gospodaru, strpljiv sa djecom, instiktivno dobro odgojen, veoma inteligentan.

Korištenje: Savršen kućni pas, dobro se ponaša u stanu i na svakom drugom mjestu. Poznate su njegove vrline kao kućnog čuvara. To je jedan od najrasprostranjenijih pasa u SAD-u zahvaljujući prvenstveno ugodnim osobinama.

Image Hosted by ImageShack.us
Usporeda Boston terijera i francuskog buldoga

- 16:18 - Komentari (62) - Isprintaj - #

utorak, 13.02.2007.

Za jednog blogera

Za jednog blogera koji obažava pse.
Dobermani su jedna preljepa pasmina, čak je i moj tata imao jednoga kada sam ja bio mali i ja sam se u toga doberman vezao i od tada volim pse. Hvala mom tati.
Pozdrav blogeru ???? ja i ti znamo na koga mislim.
Evo još malo slika dobermana.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

- 15:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #

subota, 10.02.2007.

Šetnja i druženje našega psa

Šetati psa moramo redovno, ja bih rekao dva puta dnevno ali u enciklopedijama i u drugim knjigama pseći stručnjaci preporučuju najmanje tri puta dnevno.
Ja mislim da je bolje psa prošetati tri puta po kraće vrijeme npr. tri puta po 1 h nego jedanput 3 h.
Šetnja psa mora biti kvalitetna, ako je puno prolaznika i oni se boje vašeg psa jer je velik naravno da će te ga voditi na uzici ali neka nam cilj šetnje bude da dođemo do mjesta gdje će te moći pustiti vašeg psa bez uzice, pas bez uzice može u miru obaviti nuždu, a i važno je da svoga psa istrčite. Pas će se istrčati dobro u društvo drugih pasa, a ja svom psu naknadno još bacam štapove po livadi i ako je vruće i u vodu ako je u blizini neki bazen ili jezero,ali naravno da to nitkome ne smeta.
Šetnja agresivnog psa, pa prporučio bih vam da ga vodite u šetnji kada je manje ljudi, kasno u večer ili rano u jutro. A usto ako vam je pas agresivan i neposlušan preporučio bih vam da ga uopće ne puštate sa uzice jer tko zna što se može dogoditi. Nego bih vam preporučio školu sa psom i obavezno socjalizaciju.
Image Hosted by ImageShack.us
Ben

Agresivni psi, umome gradu dosta ima agresivnih pasa, više onih koji su agresivni prema psima nego prema ljudima. To je vjerovatno zato jer u nas ljudi ne šetaju svoje pse često, ovjde ljudi misle da je psa
dovoljino prošetati jednom u tjedan. Moj pas također posjeduje dozu agresivnosti prema drugim psima, osobito velikim mužijacima. Nedavno u šetnji sa psom naišao sam na neku ženkicu i moj pasa joj je prišao a ona je ko manita počela mu skakati za vrat i uho, i moj je pas doslovno pobjegao a veći je od nje za tri puta. A u toj istoj šetnji sam naišao na nekog velikog mužijaka i ovaj je malo zarežao a moj ništa i kada je ovaj pošao prema njemu nastao je fajt. Ali ništa opasno jer je nije bilo ugrica samo su skakali jedan na drugog iskecenih zubi, i vlasnik ovog sa i ja smo ih rastavili tako što je on uzeo zavezati svog psa a ja svoga. Pa me je začudilo kako ga je ona ženka napala i nije se banio, a onaj mužijak je pošao prema njemu ni u pola agresivno kao ona ženka i moj je se odmah branio.

Problem je u tome što u našem ŠIROKOM BRIJEGU nitko ne šeta pse, pa kada se oni susretno osobito veliki mužijaci dođe do problema. Ja znam napraviti šetnju od jednog kraja grada do drugog i ne naiđem ni na jednog psa.
Zato bih preporučio šetajte svoje pse, osobito vi u Širokom Brijegu.

Pozdrav do novog posta, i šetajte svoje pse.

Image Hosted by ImageShack.us
Ben i Buby

- 11:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

http://img141.imageshack.us/img141/5116/srkl4.jpg" width="861" height="524" usemap="#map1"> &l t;area shape="rect" coords="601,439,659,516" name="entries" _onClick="changeNavigation('entries')" title="my life">