16

ponedjeljak

travanj

2018

Začuđeni svatovi

Nekoć davno, u mom su susjedstvu upriličeni svatovi koji su baš bili što začuđeni, što osupnuti.

Mladenac se možda neznatno oteo kontroli i pokonzumirao nešto više maliganskih pripravaka, pa je u naletu tjeskobe:
a) malo razbijo čaše
b) na uložene prigovore od strane ponajpače mladenkine bliže rodbine porazbaco stolove, tanjure i beštek
c) kako su nastavili s prigovorima, blago je napljusko najveće kritičare svog ponašanja
d) razbio prozore i kroz iste natjero male svatove u stampedo kroz cvijetnjak
Zatim ga je kum savlado pa su krenuli u nepoznatom pravcu ( biće kakvu birtiju koja je još radila jer su se svatovi igrom slučaja rano razišli ), mladenac s četri gumba na košulji i kravatom oko golog vrata, blago oznojen uslijed tjelesnih napora i raščupan od natezanja sa familijom.
Idu oni polusvečanim korakom, i kum drži predavanje u vidu kritike:
- Ti vaki ti naki, kak si tak budalast, jel te nije sram, demolirat rođenu kuću u rođenim svatovima, da sam znao nikad ne bi pristo bit kum takvom rauberu.
Mladenac u naletu tjeskobe, a još uvijek pun alkoholnih isparavanja, verbalno napadne kuma:
- Šta se ti pušeš, šta si mi kupio za vjenčani dar?
Tu se kumu zacrni i on ga naboksa ko Kličko nasred ceste, držeć ga za već spomenutu kravatu; jedva mu ga jedan od susjeda ( koji je pratio cijeli spektakl jer nije mogo spavat ) oteo iz ruku.
A mladencova baka stigla doma, imala je tad stanare, i kuca na prozor:
- Gospe, otpr'te mi vrata, nemrem unutra.
Stanarka otvori, pita đe su njeni ključevi, a ova odgovara:
- Joj mene, onaj moj Čaruga se naloko i svi smo kroz prozore skakali, opali su mi ključevi neđe u cvijetnjaku u tom dunklu.

Epilog je bio sretan; prvo malo gluha misa, dok su bile vidljive šljive na mladencu ( rezultat kumove pedagogije ), pa zaradilo par dućana dok se kupilo nove servise čaša i špajzservis, a i staklar je zaradio. Dobro svima. Srećom u to vrijeme nije bilo snimanja svadbi, jer ko zna kud bi sve snimka dospjela ( a možda bi bilo bolje da se snimalo, on se borio ko Čak Noris - sam protiv njih tridesetak, i pobijedio bi skroz da kum nije odgojno djelovo ).

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.