09

ponedjeljak

travanj

2018

Budi se sjever i jug

Kad imaš ime povezano s jednom od strana svijeta, pa kad se uz to još onak kobajage baviš pjevanjem, onda ti se omakne pa na jubitu osvane filmić možda malo neprilagođen mlađima od osamnajst godina, a po prikazanim vještinama granica bi se mogla i pomaknut. Pa onda jedni pljuju - kurveština, vakanaka, fuj šta radi, krmača razularena; drugi brane - nije sirota znala, eto ponijelo je malo pa se strefilo da slučajno i kamera bude tu pa šta da radi, nije ona kriva etcetera. Pa onda možda malo bude bed jer je ko neki uzor curicama čiji su tate ( a i mame ) pogledali spomenuti uradak,pa kud ćeš djetetu dat da sluša vokalizacije tamo neke božemeprosti štrace kojoj je snimilo šta je zadnji put možda babica vidila u rodilištu, il mater dok ju je prala il joj vježbala kukove.

I nakon nekog vremena prašina se slegne, zaboravi se ta epizoda, izbije neki drugi skandal. I onda može u ležernom šaljivom tonu davat izjave tipa "pojavio se neki film a ja sam uvjerena da to niko nije gledo" il "nazvo me pokojni taj i taj i reko da je čuo da imam film al polunijemi jer nema popratne glazbe pa mi odma napiso pjesmu“. I kak ćeš joj zamjerit, pobogu? Samo demonstrira briljantan smisao za humor, jer eto desilo se šta već je al ja sam u stanju sad nakon sto godina vodit sprdnju iz toga i baš mi je bilo smiješno dok me slučajno snimalo i malo manje smiješno kad se pojavilo al eto ima divnih ljudi koji su mi ponudili učinit glazbenu podlogu koja će dodatno pojačat efekt snimljenog materijala.

Jako sam se raznježila. Sigurna sam da je i ljude koji su sjedili u HNK jako zanimalo šta ima za reć o svom prapovijesnom uratku ( koji se doista još uvijek pamti i oni neupućeni možda bace oko, tek da vide kako to njoj ide za rukom, ko da peče svatovske torte na četri kata ). Sve za podizanje zvjezdane prašine i podgrijavanje nečeg šta se ukiselilo još dok je Bog po zemlji hodo.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.