05

četvrtak

travanj

2018

Insomnija

Frontalni sudar me nije uspio ubit, al nesanica sigurno hoće. Ja mjesecima vodim borbu s nespavanjem, i to al skroz bezuspješno.

Pa legni ranije, pa legni kasnije, pa gledaj teve, pa ne gledaj teve, pa umirujuća muzika, pa uznemirujuća muzika, pa vakinaki savjeti...ništa. Nula bodova. Pa reko ajde da pročitam koji pripametni tekst sa još pripametnijim savjetima e da bi možda lakše zaspala; e pa tekst me ubio u pojam dokraja. Sad neću spavat više do ko zna kad.

Za početak kaže - izbacite kofein, nikotin i alkohol; ajd ovo zadnje ide, al ove prve dvije stavke...pa mogu odma na zatvoreni odjel u Vrapče, da ne ozlijedim ni sebe ni nekog nedužnog prolaznika. Kud nemrem spavat još da ni ne pušim, a štrikat il heklat ne znam da skratim vrijeme i zaposlim ruke.
Dalje kaže - pažljivo birajte čaj, preporučuju kamilicu i ružmarin i zob i štatijaznamkojijoš. Kamilica bi ajde i mogla proć, al ružmarin se kod mene koristi samo za u svatove, a zob brate jedu konji valjda; još mi samo fali da i proržem od nespavanja.
Pa dalje savjetuje - stavit vrećice sušene lavande pod jastuk, u jastuk i štokuda; obzirom kolko to kod mene traje, moglo bi eventualno pomoć da ležim u nasadu lavande, al to onda znači preselit negdje gdje je uzgajaju pa se valjat u lavandi cijelu božju noć, jer meni vrećica lavande pomaže otprilike nikako ( za moj obim nespavanja govorimo o količini od cca pedeset kila lavande u krevetu, otkud mi to? ).
E ovaj savjet mi je predobar, kaže rekreirajte se na otvorenom; znači noćas sam se probudila u pola dva pa trebala izletit nasred ceste pa udarit prema nasipu rekreirat se ( dobro, ionak ne spavam, al to ne znači da trebam trčat kroskantri ko vampir ).
Pa dalje kaže - pripazite na prehranu, ne jest tri sata prije spavanja i neku umirujuću voćku zglodat, preporuka je jabuka; jedino da metnem kištru kraj kreveta i žderem do ujutro, od jedne nema pomoći.
I onda još jedan fini savjet - ugasite u spavaćoj sobi sve što bi vam moglo odvlačit pažnju; pa ja čim vidim spavaću sobu i krevet uznemirim se jer ne spavam mjesecima, a oni meni drobe da nek ugasim ono šta mi smeta. Smeta mi nespavanje, jebote, pa ne svijetli moja soba ko Las Vegas.

Uglavnom, samo me razjarilo čitanje, to je piso neko ko zaspi jeduć za stolom il dok prostire veš. I neću više uopće tražit savjete onlajn. Samo autosugestija - ti spavaš, tvoji su kapci teški. Pa tak jedno tri sata, nekad malo dulje.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.