javascript: void(0); Pogledaj blog bez naslova - rosso.bianco.black.® - Blog.hr

srijeda | 19.03.2008.

bez naslova

moja sloboda da volim ponekad nije pristojna
moja ljubav ponekad je teška
strah me slijedećeg koraka rasprslog biserja
zato brinem za tvoje dane i tvoju noć
volim te
volim te gubitničkom hrabrošću
bezumno kockarski i bez kalkuliranja naklonjenosti odnosa sreće i stvarnosti
volim te prepušten mogućnosti gubitka svega što nije vrijedno imanja
svega što ne posjedujem iz tvoje ljubavi



ja sam tek ono što vidiš i čuješ
ljubavi moja
ni stariji ni mlađi od godina koje nosim u džepovima
nemam ništa vrijedno posjedovanja
nemam nimalo ponosa pred tobom
nemam ništa osim slobode da te volim i ljubim
moje tijelo je tvoje
moje vrijeme je tvoje
moje suze su tvoje
postojim samo dok ne poričeš moje postojanje
dok me slabog i ružnog slaviš kao prelijepog superjunaka

- 17:07 - Komentari (10) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>