javascript: void(0); Pogledaj blog rupa s pogledom - rosso.bianco.black.® - Blog.hr

srijeda | 05.03.2008.

rupa s pogledom

uhvatio sam se jutros u pogledu na more kroz jedini prozor moje rupe s pogledom i pomislio kako u posljednje vrijeme živim vrlo pjesnički. osim što izgledam prilično zapušteno i umorno, redovito konzumiram veće količine alkohola i stalno uz sebe imam svoj notes za misli vrijedne bilježenja, od nedavno i živim u stanu koji zaista izgleda pjesnički. zapravo se radi o sobici čiji zidovi pričaju priču o smrti od tuberkuloze prije navršene tridesete, ali u isto vrijeme kazuju i koliko je materijalni dio postojanja zapravo nebitan. nosim i naočale jer mi se u međuvremenu pokvario vid, ništa posebno, tek za čitanje i za buljenje u kompjuter. pušim cigarete, sa cigara sam prešao na cigarete uz kavu, tek četiri do pet dnevno. ne ponosim se time, ali mi je gušt. tješim se da nisam ovisnik i da mogu prestati u svakom trenutku. cigarete mi ne nedostaju kad ih zaboravim, a zaboravim ih često, ne pušim tuđe cigarete, a posebno izbjegavam posuđivanje tuđih upaljača. vatre u meni još uvijek ima dovoljno.

gledajući kroz prozor moje rupe pomislio sam da se nalazim na litici čijem se ponoru želim predati cijelim bićem. nisam imao nikakvih suicidalnih misli, jednostavno sam poželio predati se ljubavi svim elementima svog postojanja, propasti potpuno, bez mogućnosti spasa: bez potrebe i načina da se vratim u stanje koje je prethodilo mom padanju u ponor. mislim da su ljudi zabravili što znači predati se ljubavi u potpunosti. kad traže ljubav previše kalkuliraju i traže kompromis o onom što misle da ljubav jest. ljubav je postala dio lifestylea i prestala biti dio života, rastužuje me kad se postavlja pitanje o smislu ljubavi na način sličan propitivanju smisla života. postoji li ljubav? - kakva glupost. pročitao sam nedavno da je ljubav zapravo naš koncept kakav imamo o ljubavi. moj koncept o ljubavi nalazi se na zamišljenoj litici koju sam vidio kroz proz svoje rupe s pogledom. možda nisam praktičan i možda zaista izgubim život padajući svojim ponorom, ali znat ću da sam cijelo vrijeme bio vjeran sebi i vezan ljubavlju.

(the suede - trash)

- 14:54 - Komentari (2) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>