javascript: void(0); Pogledaj blog "a noir, e blanc, i rouge..." - rosso.bianco.black.® - Blog.hr

srijeda | 20.02.2008.

"a noir, e blanc, i rouge..."

s nekim čudnim osjećajem pažnje i odgovornosti već nekoliko dana otvaram blogeditor i pokušavam pronaći idealnu rečenicu kojom ću udahnuti život već dvije godine usnulom blogu. s početkom svake nove rečenice koja je trebala biti prvi pisani trag rosso.bianco.black.®-a nakon dvije godine, padao sam u stanje emocionalne iscrpljenosti i totalnog beznađa koje sam proživljavao u vremenu evakuacije s bloga. ne znam što je razlog tome, možda je moj blog alter ego rosso.bianco black.® toliko povezan sa mračnim dijelom mene da na sam spomen te nesretne kombinacije boja i riječi gori dio mene potpuno preuzme kontrolu nad mojim razmišljanjima.

želim pisati. godinama već osjećam gotovo fizičku potrebu za pisanjem, ispunjavam male crne notese svojim mislima koje ostaju samo moje. blog je još uvijek jedini način na koji sam svoje pisanje spreman podijeliti sa svijetom. vodeći blog izložen komentarima drugih ljudi uspio sam bolje upoznati sebe, promotriti neka stanja uma koja sam dotad držao trenucima slabosti i shvatiti da sam upravo u trenucima slabosti ja sam: nekako više ja, stvarniji ja. kad maska samopouzdanja i misaone namjernosti padne, ostajemo ogoljeni pred nama samima. upravo u tome nalazim iskrenu ljepotu bloga.

uvijek sam pisao o ljubavi čak i kada je nisam spominjao. danas sam zaljubljen i sretan sa svojom ljubavi i zbog nje. moj doživljaj ljubavi s vremenom se promijenio, ali ipak je ostao dovoljno djetinjast da se ne usuđujem napisati kako prvi put u životu volim jednu ženu kao zreo muškarac. ljubav je jedini vrijedan razlog ljudskog postojanja i jedina utjeha u apsurdnom svijetu kojeg činimo.

"dok svi nešto posjeduju
moja ljubav ima samo sebe
odmata me na cesti iz vremena
gdje istine ne vise nisko u prostoru
gdje sam sebi i novost i zagonetka"

pisat ću o svemu i uvijek ću pisati o ljubavi. istim riječima i možda drugačijim tonom nego prvi put, ali uvijek s jednako čistom namjerom i iskrenošću. privodeći kraju prvi post, osjećam se ugodno u starim bojama čijem sjaju nikad nisam uspijevao odoljeti. rosso.bianco.black.® - drugi put...



- 14:06 - Komentari (6) - Isprintaj - # -