< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

01/2011 (1)
02/2010 (1)
01/2010 (2)
11/2009 (3)
10/2009 (3)
09/2009 (1)
08/2009 (3)
07/2009 (4)
06/2009 (3)
05/2009 (2)
04/2009 (3)
03/2009 (4)
02/2009 (4)
01/2009 (6)
12/2008 (4)
11/2008 (4)
10/2008 (5)
09/2008 (4)
08/2008 (5)
07/2008 (5)
06/2008 (5)
05/2008 (4)
04/2008 (4)
03/2008 (4)
02/2008 (4)
01/2008 (6)
12/2007 (7)
11/2007 (6)
10/2007 (10)
09/2007 (7)
08/2007 (7)
07/2007 (10)
06/2007 (6)
05/2007 (4)
04/2007 (5)
03/2007 (6)
02/2007 (8)
01/2007 (11)
12/2006 (15)
11/2006 (19)
10/2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

blog ce se sam kroz postove opisivati...

Linkovi

blog.hr
infobar.co.ba
sarajevo-x.com
Wikipedia
National Geographic
COVERmagazin
People
AllPosters.com
Radio Sarajevo


Ko smo, šta smo, odakle smo...

Ko smo

Dvije smo. Rossa i Anna. U zadnje vrijeme samo Anna. Za Rossine postove, trebate se zakopati u arhivu. Vrijedi ;) Poznajemo se preko deset godina. Prijateljstvo smo otpočele u srednjoj školi (jedino pozitivno što obje pamtimo iz iste). Zapravo, sad u februaru je bilo trinaest godina od kad smo sjele zajedno u drugu klupu reda do prozora...
Imamo uglavnom isto mišljenje o mnogim stvarima u životu (uz lagana odstupanja...) puno toga zajedničkog, pa zašto tome ne dodati i blog?



Anna o Rossi:

Uvijek je sposobna da me nasmije svojom interpretacijom životnih problema.


Rossa o Anni:


Posjeduje smirenost i dozu realnosti koje meni ponekad znaju pobjeći.



Šta smo:

Od prava, književnosti, francuskog jezika, dođosmo konačno do toga da želimo učiti djecu...Anna, učiteljica koja je poslije toliko muke i nauke konačno dobila svoj razred...a Rossa, nastavnica koja će se boriti da djeca realiziraju kulturu življenja i pokažu određeno poštovanje prema hemiji kao krasnoj prirodnoj nauci...




Mail:

rossa.und.anna@gmail.com





spaja Razum & Osjećaje









Perverzija

(by anna)

Ovaj naslov sam obecala Srodnoj Dusi dok smo plivajuci u moru vidjele Tripleta kako nam donosi kolace na plazu...Perverzija od ljepote...

Prvo, sam let do Kemera je bio traumatican. Pao je link u cijeloj Evropi pa su nas morali rucno cekirati, onda je kasnio avion iz Antalije pa smo u hotel stigle u ponoc a trebale smo oko sedam uvece. Tokom leta sam umirala od straha jer su se svjetla u momentu pogasila, napolju noc, lampice za vezanje pojasa pocele blinkati, turbulencije... Pored lexe (lexilium, pa mu tepamo lexo) sam samo jedva cekala da sletimo i da osjetim tlo pod nogama....panicno gledajuci stjuardesama u lice ne bi li kod njih vidjela neki trag panike pa da zapocnem sa histerijom sasvim razumljivih razmjera....malo su me ohrabrila svjetla Antalije u noci kad smo se poceli spustati, bas lijep prizor...

Hotel nas je oborio s nogu. Iako je bila noc, osjetila se zivost u lobiju, zamor i tiha muzika, svidjela nam se atmosfera i miris samog mjesta. Za djecu je idealno (znam da ima mama koje citaju ovaj blog) bas sam posmatrala i djecije animatore, bazene za djecu, zaista nemam zamjerke...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ujutru, dorucak...tako tipicno za nas tri...ispred nas brdo hrane, mogle su se komotno nahraniti jos dvije odrasle osobe. To je bilo samo prvi dan dok si nismo znale odrediti mjeru koliko mozemo pojesti (baska mi, baska nase oci gladne) Hrana u Turskoj je fantazija cista. Posebno ovaj nas hotel koji je poznat po kuhinji...Bukvalno mi se desilo da jedem kolace i da se najezim...od ljepote. Perverzija, kako rekoh.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dane smo provodile na plazi,

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

tamo nikada nije bilo dosadno upravo zbog animacijskog tima. Ljudi su dubili na glavi, bukvalno samo da te animiraju i da ti nije dosadno...tako smo igrali pikada i ko je imao ispod 20 bodova, morao je uraditi nesto...sto je dovelo do toga da je jedna od nas morala pjevati „Bosnom behar probeharao“ pred cijelom plazom :) scena stoljeca definitivno! U krugu hotela smo imali amfiteatar i ta ekipa je svaku noc pravila drugi show program, bilesi su i kamile doveli jednu noc...Hocu reci da je sve, apsolutno sve podredjeno zadovoljstvu turiste i tome da im bude tako dobro da se vrate i iduce godine. Sa nama nece imati tih problema, jer smo mi Tursku tek pocele otkrivati ;)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

A navecer bi sa tim istim ljudima, Jaskom i ekipom se pokupile i otisle u diskoteke. Jer ih ima par u Kemeru jedna do druge i ne zna se koja je bolja, Aura, Arena ili Inferno...Jedino smo se malo frapirale kad smo shvatile da je Corona, 10 eura !!!! Juice votka 10 eura!! Medjutim kad se zahvaljujuci Tripletu sprijateljis sa menadzerom diskoteke, sve postane lakse. Poslije smo pile Efes Pilsen (koji je 8 eura) ali svejedno to su mi najskuplje placena pica u zivotu...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prvu noc zaglavimo u disku do pola cetiri ujutru, u pet ujutru dolaze u hotel po nas da idemo na cjelodnevni izlet. Triplet odbije budjenje u sobu, kao: „Probudicemo se miii“ uz odmahivanje ruke. Djevojka namjesti alarm na mobitelu, i tako mi padnemo u komu od sna...Budi me vrisak Srodne Duse da imamo jos 15 min da se spremimo, Triplet je sasvim zaboravila cinjenicu da u Turskoj sat ide naprijed...i danas se pitamo iz kojeg razloga se Dusa probudila, kao da ju je neko prodrmao i ona otvorila oci...Tako u komatoznom stanju, krenemo na put prema Pamukkalama. Mini koma od sna u busu i stajemo negdje da doruckujemo. Dusa je to najbolje opisala...“K`o da sam zalutala u Kusturicin film...“

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Na cudnijem mjestu ne popih kafu...I tako smo krenuli dalje. Stali smo da posjetimo cilimaru. Mislila sam da cu umrijeti od dosade...ali, tako sam se odusevila, ljudi sve rade rucno i od prirodnih materijala...predu vunu

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ovoj teti (rade jos tri zene zajedno sa njom) su potrebna 22 mjeseca da istka jedan cilim, brzina kojom njene ruke pletu te cvorove je nevjerovatna, kao da svira na harfi...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Najvise su me se dojmile svilene bube, kako ih uzgajaju i kako izvlace svileni konac iz njih...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kad smo vidjele cijeli postupak izrade i kad su nam demonstrirali jedno stotinu gotovih cilima od kojih ne znas koji je ljepsi i koji bi svaki prije dala da se uokviri i stavi na zid a ne da se gazi po njemu...astronomske cijene su mi se cinile sasvim opravdane. Jos ti isporuce cilim da zivis na Grenlandu, o svom trosku...

Krenuli smo dalje...Imali smo odlicnog vodica, covjek me drzao budnu svojom pricom u busu, bilo mi zao zaspati...Pricao nam je o Ataturku koji je za mlade Turke pojam kojem se klanjaju, o modernizaciji Turske, o odnosima sa Grckom, o historiji i Otomanskom carstvu, dijelio nam slike u busu, pokazivao na karti...sjajan lik taj Hakan....Malo sam slikala iz busa predjele kroz koje smo prolazili...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Iduci put cu nastaviti, o Pamukkalama, o Kemeru...djevojke me sad zovu da idemo u grad setati...nije ni cudo sto mi je Dusa rekla: „Ti si mi postala k`o organ neki“...najnormalnije, kad se ne znamo pozeliti ;)


10:35 - Komentari (8)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.