room4om

14.12.2005., srijeda

Eto ljudovi..samo da se javim :)

Sutra me ocekuje ispit, sta rec o njemu? Ako padnem...popusio sam jako puno. Zadnja sansa, svi doma misle da sam ga prosao prije godinu dana...i stalno upitkuju kada ce mi se to zvanje upisat u radnu knjizicu, evo uskoro, kazem ja.
Znaci ako ga padnem sutra, nece se nikad upisat u radnu i popusio sam dobre novce :) a kako ce starci reagirat...ne zelim saznat...
Zasto vam ovo govorim?
Pa u slucaju pada...necete me vidit jako dugo...bjezim...negdje...daleko...skinut si glavu...zabit ju na kolac....sa natpisom...."ovo je bio samo visak na mom tijelu, ako ju mislis iskoristit..ne preporucujem nista drugo osim lopte a i to nije najdivnija solucija jer je dosta ispuhana"...a tijelo ce otic pod neko predivno drvo..meditirat :))) bit cu turisticka atrakcija...pa ono bilo bi dobro da me najdete sto prije...kupite to drvo i metar-dva oko njega...i zaradite koju kunu...tako ad na sprovodu moje glave nebi samo pricali kako nisam nikad nista za nikog napravio...pocastite se...posteno se najedite...i nadajte se da me necete srest u nekoj drugoj galaksiji...u nekom drugom zivotu :p

Ajd jedina pozitina strana je da me danas ne sora nikakav stres/uzbudenje...miran sam...cak i ucim :) cak je i onaj odvratan stapic..sad nekako fin...


Uzivajte...

<< Arhiva >>