room4om

06.12.2005., utorak

Dali je samo stvar u meni ili?
Neznam dal sam si natovario previse stvari na leda ili sam samo uzasno zbunjen i ne izorganiziran...
Zadnja 3 dana posvetio sam samo ispitu....dugo nisam dao ni jedan i ovom sam se stvarno posvetio....mozda 2 dana ucenja vama nije nista...meni je puno :) Uzevsi u obzir da stvarno dugo nisam ucio.
Eh i bit stvari...dao sam ispit....yeaaaaa :) Usrecio sebe a usput i ljude oko sebe...
U tjednom horoskopu mi pise...da si obavezno moram uzet jedan slobodan dan ovaj tjedan...osjetio sam to i sam...i rekao bit ce to danas...lezeo sam u krevetu onako slobodno do 10...bezbrizno se digao popio kavu...osao na blog....i bam....wau....jebote koliko toga "moram" napravit...skroz sam zaboravi na sve to, posvetivsi se samo ispitu...kako da se danas opustim..kako da ne radim nista...kad sam obecao tolike stvari....tolikim ljudima....vise neznam ni sta sam sve obecao...sta sam se sve rekao da si moram napraviti...ali znam da toga ima i previse....
...trebam neke ljude, al ih se bojim nazvat da me ne pitaju...jesi mi napravio to?
Imam ovaj tjedan jos jedan ispit...meni nije toliko vazan al bi trebao bit...neki kazu najvazniji u mom zivotu....duga prica...ali mozda bi i trebao bit....i kako god trebam ucit od danas..cijele dane...

Poceo sam se gubit u danima...ljudi mi govore za zanimljive radionice...neka zanimljiva predavanja...promocije knjiga.....filmove.... Meni sve to super vazno....a ja mjenjam dane...ne razmisljajuci uopce....jedno predavanje na koje sam mislio otic danas...bilo je jucer...radionica je ovaj vikend ja mislio da je sljedeci....i tako.

Od kud da sad krenem? dal da si uzmem slobodan dan?


...ne mogu....


...a u isto vrijeme meni nitko nista ne napravi sto zamolim...a moj "posao" ovisi o tome...nemam ih snage zivkat opet i opet...svi oni mi izgledaju bezbrizno...boli ih kurac sto su mi obecali....zive svoj zivot....

Kupio si jucer neke nove stapice...pitao prodavacicu dal su dobri...kaze bas smo ih jucer palili i odlicni su....Sreo sam hury dao joj da ih pomirisi....kaze da joj previse na sapun miris imaju....
...pff....dosao doma zapalio ih...i neznam...mislim da su dobre za palit ih na kolodvoru medu tisucama ljudi...ali meni ubijaju nos....ne pasu mi uopce...


Uzivajte mi ;)

p.s. tek sad vidim koliko nisam nista napisao na blogu...

<< Arhiva >>