room4om

30.11.2005., srijeda

...There will come time in your life
...When you will ask yourself a series of questions:
...Am I happy with who I am?
...Am I happy with the people around me?
...Am I happy with what I'm doing?
...Am I happy with the way my life is going?
...Do I have a life?
...Or am I just living?

...Do not let this questions restrain or trouble you
...Just point yourself in a direction of your dreams
...Find your strenght in the sound
...And make your transition... make your transition...

...Do I spend too much time thinking ...And not enough doing?
...Did I not try hardest the any of my dreams?
...Did I purposely let others discourage me when I knew I could?
...Will I die, never knowing what I've could have been, or could have done

...Do not let this questions restrain or trouble you
...Just point yourself in a direction of your dreams
...Find your strenght in the sound
...And make your transition... make your transition...

Underground Resistance- Transition

29.11.2005., utorak

WAUUUUUUUUUU

fiju....ostao bez rijeci...upisite u google ili wikipediu "Mammatus"....malo potrazite slikice i ako vec niste... ostanite i vi bez rijeci ;)

Dugo nisam...i bilo mi je lijepo :) ...al eto danas sam opet poceo previse razmisljat/analizirat i nije ugodno...


Uzivajte mi svi :*

26.11.2005., subota

...iz nekog razloga nisam htio postat ovaj post...pa sam ga zato postao :)

LSD -
"I believe with the advent of acid, we discovered new ways to think and it has to do with piecing together new thoughts of mind. Why is it that people are so afraid of it ? What is it about it that scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they are afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control"

"You're introduced to LSD... Unless you've taken some other drug, for instance marijuana or something then it's an altogether new thing! you can actually have, um, a religious experience, which can be more important than reading the bible six times, or becoming pope or something like that, you know?"

"LSD hints to us that there is a, an area of the mind which could be called unsane, beyond sanity and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity"
(Ken Kesey, LSD25 documentary, ....)




Gamma Goblins -
"Now the dreaming period is subdivided into four stages. The first stage is the longest... and it's the best... During that stage, the dream is beautiful. The second stage... is not quite so long... and it's a little unsettling... and there's an element of instability in it... a certain touch of insecurity... In the third stage which is not... again so long... the forces of light and the forces of darkness of good and of evil are equally balanced... and things are beginnig to look rather dangerous. Now in the fourth stage, which is the shortest of them all... The negative, dark or evil side triumphs and the whole thing blows up... and so then there's a waking period before the whole thing starts again..."

"We are seeing here, the fundamental principles of drama"

"Have you noticed, that in this drama, the forces of the dark side are operative for 1/3 of the time, the forces of the light side for 2/3 of the time. This is a very ingenious arrangement. Cause we are seeing here, the fundamental principles of drama"



24.11.2005., četvrtak

Jedna kratka danas ;)

....veceras sam htio plesati, kao sto jos nikada nisam plesao, zelio sam plesati preko citavog neba...

(flayer- gjuro2... 94.)

23.11.2005., srijeda

hi all

Jucer sam rekao jednoj osobi da ja mogu sve :) al eto u noci sam shvatio da nemogu pisati...i pogotovo to pokazat ljudima...pa sam si dao u zadatak rijesit se danas tog straha...i rezultat vidite ispod...zadatak rijesen...slucaj zatvoren :) uzivajte i budite mi dobri






Kada se dijete rodi....svi mu se smiju, dive njegovoj slobodi...ja sam prije gledao na dijecu kao da su na halucinogenim drogama...njihovi pokreti jedinstveni...njihova zanimacija za sve sto ih okruzuje...dodirivanje svacijeg lica...upoznavanje sa svim culima...izlazak pred ljude...glumljenje svoje tocke bez imalo stresa bez imalo treme kao rodeni na daskama...njihovo uzivanje u svakom zalogaju...u svakoj bobici ledenog grozda....njihovo hodanje kroz prirodu...jurnjava gore...dolje... rasirenih ruku...ne obazirajuci se za spektakularne padove i deranje svoje nove trenirke...njihovo primanje boje na svoje prstice...i nelogicnim(?) potezima prstima po zidu...stvaranje nasem oku ne shvatljivih likova...njihovo precrtavanje osjecaja koje mi shvacamo kao bezlicne mrlje (slicne pollockovim :) ... sa stazem od skoro 10 godina izlazeci na sve zagrebacke i svijetske podije...odlazeci na razno razne performanse plesnih skupina....uvijek diveci se njihovom umijecu...unaprijed izvjezbanim pokretima...predivno...ali ni blizu onim pokretima koje dijeca ne svijesno stvaraju na sve moguce taktove koji izlaze iz nasih radio prijemnika...jedinsvena gibanja tijela...unaprijed ne naucenih...zapravo svaki pokret toliko jedinstven da nikad prije nije bio izveden i nikad vjerovatno niti nece biti...stavimo ih u krevet...i uzivamo kako jos na nasim rukama bezbrizno zaspu....kada sam ja tako zadnji put? Pita se novopecena baka....kada sam zadnji put mogla lec....zaboraviti na proslost....ne misiti na buducnost. Kada sam se ja zadnji put digla iz kreveta i zaplesala? Kada sam ja zadnji put nakon izlaska iz svog kreveta mogla ostati u miru jos barem 20minuta....ne mareci na sve sto me ceka taj dan, ne misleci....Kada sam se ja zadnji put mogla u autobusu prepustit emocijama i samo bezbrizno zapjevati...nasmijati, rasplakati se....Kada sam zadnji put mogla nekog sa punom znatizeljom gledati ravno u oci...ne trepnuvsi....primiti lagano za obraze i upoznati bez rijeci...kada sam zadnji put mogla kleknuti pred prosjaka...primiti za ruku...i bez rijeci i novca toplim pogledom dat podrsku, i dat mu osjecaj da smo svi isti...da smo svi na istom platou da se ne nalazimo na velikim beskrajnim stepenicama... Kada sam zadnji put mogla u parku ubacit se medu sve pse....lajati za njima...natijeravati se....komunicirati sa njima....wau....wau...bez rijeci postati njihov saveznik....dopustajuci da skacu na mene...zmazu me cijelu... i naposljetku srusiti me na pod i lizati mi lice a da mi se cijelo tijelo grci od smijeha....

“Marice umjesto da bljedo gledas u zid, mogla bi pocet rijesavat papire koji su ispred tebe”
Marica se osvijesti...izade iz svog polu sna “ Zato sto si shvatila sta je zapravo zivot i uozbiljila se” i vratila se svom repetativno, automatskom rijesavanju papira.

22.11.2005., utorak

Naslov? nema naslova

uffff....vidio sam da sam koristio template koj koristi ni manje ni vise nego 800korisnika...a ja kao posebno i jedinstveno bice, moram imat poseban i jedinstven dizajn :) pa se bacio na posao...
Za danas sam vec previse zabrazdio...moram ic ucit :( Tako da ovo nije gotovo...ni priblizno...dojdite sutra pa recite kak vam izgleda...al onako od srca...slobodno pljunite...(ne na monitor:)


Uzivajte mi svi, budite dobri....pa se vidimo jos!!!!


p.s. zasto dosta ljudi stavlja muziku na svoj blog????? uzasno iritira :)


p.p.s. eto vam moj citat dana: "If you can imagine it, you can achieve it; if you can dream it, you can become it." William Arthur Ward


EDIT: jaoooooOOOOOooooOOOooOOOOoOooo......Ivane hvala ti sto si mi uljepsao dan http://www.ivanhrvatska.com :))))))
neznam zasto se ovo ne pretvara u link :( al copy/paste ce napravit svoje

21.11.2005., ponedjeljak

Da malo iskocim iz svog rasporeda ;)

...i sa vama podjelim jednu "izreku":

Cudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i jos je cudnije kako nam baš to malo nedostaje.   Ivo Andric


Sada se dogodila predivna stvar....ja blago razocaran odstupanjem od svog rasporeda, dobim sms i pucam od srece :) Eto tako malo mi je nedostajalo da opet budem predivno sretan i da izvucem osmijeh na svoje lice :)


p.s. nakon prijasnjeg posta...prihvatio sam se rasporeda i u malo vremena rijesio 2 tocke....still 4 to go :)

Novi na blogu :)

Dosao na ovu malu zajednicu sa neznam ni ja kojim ciljem...

Sa kojim ciljem ste vi ovdje dosli?


Moj cilj bi ajde mogao bit taj sto kad mi se nesto dogodi, pozitivno ili negativno to volim napisati...ali ba nemam kome pisati :) Sam sebi je uzasno glupo...a moje baljezgarije cini mi se nikog ne zanimaju ;) vjerovatno nece ni vas...niko vas niti ne tjera da ih citate... bas me zanima kad cu dobiti prvi komentar..ako cu ga dobiti :)
Drugi razlog je taj sto sam se zapravo znenadio nekim blogovima ima stvarno zanimljivih stiva za procitati (zabavnog bjezanja od obaveza).


Eto budite mi sretni :) svratite koj put...ostavite koj komentar...neki mali..koj ce me oraspoloziti ako nekad dojdem doma tuzan :)


...a nagradno pitanje je: Koliko cu ja izdrzat ovdje? :) Dal cu nekad nekog oraspolozit svojom pricom....we will see (ovo zadnje nije nagradno pitanje).


EDIT: Eto neznam zasto editiram ali moram svoja razmisljanja podijelit sa vama: Evo jutros si opet obecao da krecem u ovaj novi dan/tjedan aktivno...napisao sam si stvari koje trebam napraviti.
Probudio sam se u 8...kao sto i planrao...pojeo nesto(zacudo, inace mi je odmah cigareta u ustima)...procitao novine....popio kavu, napravio neke vjezbe za svoje tijelo i duh :) Upalio Komp...procitao forume koje moram....i to je skoro (osim vjebi) moj svakdasnji ritual...ritual koji traje vec godinama...jedna cura ga je nakratko uspijela prekinut...al kako me sutnula nogm u moju malu koscatu guzicu...ja se vratio njemu. i sada umjesto da nastavim po planu....ja kreiram svoj blog...citam tude...komentiram...i sada opet pisem. Pitanje glasi: Zar je toliko hebeno tesko drzat se zacrtanog...uvijek mi se dogada...da nesto zauzme moju paznju a da i ne skuzim...vec je X sati..... i opet dan prode...ja napravio skoro nista. Trudim se godinama to promijeniti...i ono kao da negdje u daljini vidim da se nesto mjenja...al pomaci su tako mali da frustrira...
Sta mi u zivotu treba da sve zaokrenem i da pocnem zivit onako kako hocu???

Idem se ja sad vratit svom rasporedu :)


Ideas are like rabbits. You get a couple, learn how to handle them, and pretty soon you have a dozen.John Steinbeck

Sljedeći mjesec >>