< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Nogomet,barca,i moj zivot i sk8

...O meni...

Hej ljudi ja san Dadyludnut iz Dubrovnika....
imam..god...i...idem u....razred...ma nije bitno..
obozavam nogometthumbup,barcu,cerekronaldinhacerek,sk8thumbup...prijatelje
of course....dakle u ovom blogu cu pisat...o barci..nogometu..
ronaldinhu...i mom vrrrloo zanimljivom zivotu....smijehnut
o svacemu sta mi se dogada u skoli...o prijateljima...i
raznoraznim sranjimalud koje radim sa svojom najfrendicom
skateythumbupnutludo fajtovima izmedu dvije,a ponekad i tri a i 4 skole...
a to su gruska...ja idem u nju....lapadska....drzic....ghetto....bas se i ne volimo medusobno slusam metal uglavnom ne volim umisljene ljude skolu,narodnjake th,
neprijatelje......strebere i to je to
i na kraju slikice...
Image Hosted by ImageShack.us
...a sta su medeni...mljac mljac...hihihi...
Image Hosted by ImageShack.us
...a ...medek mali...cmok!!!
Image Hosted by ImageShack.us
...ma vidi sta on može...
Image Hosted by ImageShack.us
...ma što volim ovu loptu...
Image Hosted by ImageShack.us
...već znate...
Image Hosted by ImageShack.us
vidite kako mi je ođe tuzan..
Image Hosted by ImageShack.us
a i ođe....

about ronaldinho

ime i prezime:ronaldo de assis moreira
nadimci:ronaldinho,ronie,dinho,gaucho...
datum rođ:21.3.1980..sa ce brzo 27 god
mjesto rođ:brazil porto alegre
visina:181cm
tezina:80kg
nacionalnost:brazilska
klubovi za koje
je igro:gremio,psg,fc barcelona
sad igra:u fc barceloni
broj dresa:10
pozicija:napadac/vezni igrac
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
evo tu ka je bio jos malen
Image Hosted by ImageShack.us

petak, 02.03.2007.

eee ljudi sta sam se iznervirala.....jooo sa sam napisala
ogromni post i net se pokvario....u pm......kvragu!!!
eo da sa ope napisem...jadan komp ak se pokvari....
danas se u skoli posvadali mi zenske i muski......na
biologiiji....kao svi pricali a profa je zapisala samo muske
koji naravno pricaju dese puta glasnije i sa se nasa gora polovica....
naljutila..hehe......i tak su nam samo gledali u usta i ka bi neko
nesto pisnuo svi bi u isto vrijeme ššuuuuttiiiiiii!!!i to je nas zenske
uzasno izivciralo.........ufffffffffffffffffff............grrrrrrrrrrrr
i mi smo se namjerno pocele dera pa su i oni.......a sta smo
si sve izgovorili....nastala je tolka buka...a profa kojoj je i ovako
pun k**ac nas.....jer je sesti sat je popizdila.....zavrsilo po razreda u razrednice...........
.................pordiosssss,boze,boze......al ne zato sta smo zavrsili u razrednice nego
zbog onog preko sata..............jooooooooooooo.............dobro dosta o skoli idemo
sa malo ukratko o meni
eo vec dva dana spavam u skatey danas cu u sebe jer me nemaju zasto budi za skolu....
ka je nema sutra....stara mi u zg-u..........vraca se u ned u navece..neeeee
kak je ta dosadna........a da vidite kuce koja urednost od mene i brata.....
ka vidi nered koji smo napravili....bi se ups......
danas ja i skatey bile u gradu...starom gradu......i kuple mi cips i predomisljamo
se koji cemo i mi tuke uzele najveci onaj navijacki.....gusile smo se od njega...i jos
mi se povraca....necu sa jest cips....hmmmmm da razmislim....aha! do sutra ka idemo
u kino...........jo ko ce sakriva kolu...i cips ispod vindjake...jer kao ne smije se unosi pice i hrana
u kino...novi zakon ko ga jebe.....a sa dosta o meni a saaaaaaaaaa ladys and gentelman...
oooooooooooooooooooo bbbbbbaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrcccccccciiiiiiiiiiiii ole.!!!!!!!!!
eto'o se vratio...jupiii....i vec im ide mogu rec u necjelju su pobijedili 3:0 athletic....prvi
gol je bio autogol sta su pokazale snimke eto?'o nije diro loptu kosto su prvo misli.....
drugi gol je bio izvrstan gol xavia....treci gol zabija eto'o a ronaldinho mu odlicno dodava.....
ste vidli.....eo protiv zaragoze su pobijedili 2:1 golovima xavia i inieste...a sutra je tekma
barca-sevilla u sevilli bi ce to zanimljiva tekma....dva kluba sa samog vrha spanjolske lige......
bore se za 1.mjesto mislim nista tim nije odluceno ope se mogu sustizat u drugim tekmama
po bodovima.....ali bi ce to super tekma......
a u utorak je liverpool-barcelona na amfielldu....ja sam nekako optimisticna mogu vam rec....
......bi ce to jedne kvalitetna tekma......samo da barca da sve sta moze.....sa ka su svi tu....
i eto'o i messi i ronaladinho...vjerujem imaju sansu.....samo go barca!!!!a u srijedu
bayern-real....i to ce bi jedna dobra tekma u kojoj svasta mozemo ocekiva pa i ispadanje reala
..............i eto to je sve,,,hvala vam on briliant 188 komentara pozz skatey,tea,putica,bagy,sminky,fifi....i ostali....i oni koji mi komentiraju...onda svi iz fcb-a
and good luck....pozzz...
Image Hosted by ImageShack.us
cmok ronaldinho.....i jos njegovih slika sa
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
A SA BARCA
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
i to je sve pozz



| komentari (143) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.