veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Nogomet,barca,i moj zivot i sk8

...O meni...

Hej ljudi ja san Dadyludnut iz Dubrovnika....
imam..god...i...idem u....razred...ma nije bitno..
obozavam nogometthumbup,barcu,cerekronaldinhacerek,sk8thumbup...prijatelje
of course....dakle u ovom blogu cu pisat...o barci..nogometu..
ronaldinhu...i mom vrrrloo zanimljivom zivotu....smijehnut
o svacemu sta mi se dogada u skoli...o prijateljima...i
raznoraznim sranjimalud koje radim sa svojom najfrendicom
skateythumbupnutludo fajtovima izmedu dvije,a ponekad i tri a i 4 skole...
a to su gruska...ja idem u nju....lapadska....drzic....ghetto....bas se i ne volimo medusobno slusam metal uglavnom ne volim umisljene ljude skolu,narodnjake th,
neprijatelje......strebere i to je to
i na kraju slikice...
Image Hosted by ImageShack.us
...a sta su medeni...mljac mljac...hihihi...
Image Hosted by ImageShack.us
...a ...medek mali...cmok!!!
Image Hosted by ImageShack.us
...ma vidi sta on može...
Image Hosted by ImageShack.us
...ma što volim ovu loptu...
Image Hosted by ImageShack.us
...već znate...
Image Hosted by ImageShack.us
vidite kako mi je ođe tuzan..
Image Hosted by ImageShack.us
a i ođe....

about ronaldinho

ime i prezime:ronaldo de assis moreira
nadimci:ronaldinho,ronie,dinho,gaucho...
datum rođ:21.3.1980..sa ce brzo 27 god
mjesto rođ:brazil porto alegre
visina:181cm
tezina:80kg
nacionalnost:brazilska
klubovi za koje
je igro:gremio,psg,fc barcelona
sad igra:u fc barceloni
broj dresa:10
pozicija:napadac/vezni igrac
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
evo tu ka je bio jos malen
Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 26.02.2007.

holaaa ljudiii...........

oj ljudi ewo kao sta sam rekla napisa cu postthumbup......
hvala vam na wauuu!!!154 smijehthumbupeek
komentara.....wow......ewo swima vam zahvaljuje.....realy puno hehe....konacno da mi dosta ljudova chita blogichsmijeh....
.....ewo danas u skoli nije bilo nis posebno osim dobila sam 4 iz hrv pa superthumbupsmijeh....ajme a da ste vidli danas prizmic se samo dero i vrjedo...i bagy je popizdio......bagy se dero na prizmica cijelo vrijeme ne ciketaj vise....jer samo pljuvalud ka govori no posto nije prestajo ciketa bagy je poludio i otvorio kisobran da se zagradi od njegovih
pljuvacka nasre sata.......hehe;)....legenda vam je bagythumbup......danas se skatey vraca iz svabijepartythumbup weee....:))....a eto konacno cu malo izac iak je kisa.....juce sam bila u ajle....ona inace isto voli nogachthumbup...a kao treale smo zajedno
rijesi matematiku dva lista!!!bang no medutim nismo rijesili ni prvi....
jer naravno juce je bila tekma arsenal-chealseasmijeh.....ste gledali...??
boze,boze kak su se potukli...bila su tri crvena i sest zutih kartona
u jednoj tekmi..!!a jos ne mogu se sa sjeti ko...dobio kopackom u glavu...pao u nesvijestzaliven....sta su mu davali nesto jos da dise...ehh
ti englezi................samo se tucu......a jbg....ni u nas u skoli nije bolje...hehe....eo prie dva dana sam bila u frizera i izrepala kosu...
kupla sam nowe tene.....sa zlatnim r i 10smijehthumbupcerek...sa strane pise ronaldinho 10smijehcereksmijehcereksmijehcerek drama su................i vidla sam majicu od barce al original
padne vam mrak na oci naravno cim vidite cijenu.....ehhhh.....
sta sam jos radila???hm,hm aha....!! ma sto mi dizu zivcemadheadbangburninmadmadheadbangburninmadmadheadbangburninmad ewo
sa svi govore procitala sam na miljon stranica da je ronaldinho kao ima viska kila......ma sta sa seru....onak ga brane messi,saviola i rijkaard...a messi je reko: ka god barcelona izgubi
svi okrive ronaldinha....a ka zabije gol i ka barca pobijedi onda je
najbolji igrac na svijetu............sta faat seru svaki pu ka izgubi barcelona mislim nije ronaldinho jedini u momcadi.....!!
eeee svasta................. a sa nean sta da kazem nit napisem pa pozdravjam:skatey,tea,ivona,ajla,bagy,fifi to je musko ak se pitate..,putica,tina,loky,mimy,tamara,wekka,leicha,bogdan,samantha,
noky punk...jesam sve rekla..??ronaldinho barca....i to je svee...
pozz vam swima...mahwavemahwavemahwavemahwavemahwave



| komentari (185) | print | # |

petak, 23.02.2007.

stafeta.....ufffffffff....

olllllaaaaaaahooojjjjjjjj .....ljudovi............
ewo mene da npisem onu stupid stafetu
pa ajde pocnimo.......................................
1.ja jako volim dubrovnik svoj grad......tu mi je sve prijatelji,
tu zivim otka sam dosla na ovaj svjet...hehe ne bi se
volila preselit..............tu
mi je super obozavam se seta ic u kino i druzi s
prijateljima......kad sam bila mala uvijek sam bila
po ulici....igrala se.....a i po ljetu mi je super.....zbog plaza




2.ja sam vrlo brbljava osoba.......obozavam prica a pogotovo
preko sata...profesori mi kazu da previse govorim....da se smirim
jer ka pocnem ne prestajem mogu izgovori mali miljon rijeci
u pola minute...hehe..


3.ja se jaaaaaaaakooo volim prigovara neznam zas to mi
je fakat uzitak.....kad vidim nekoga ja i skatey ga moramo
odma prokomentira.....


4.ja obozavam svoje skejterice.......samo njih nosim uwijek...
otkad san ih kupila.....ne oblacim nis drugo....i kanim ih nosit
dok se ne raspadnu.............a na putu su vec kmeee


<5.skatey moja best frendica koja mi je predala stafetu...
super osoba....ja i ona se widimo svaki dan svasta zajedno radimo...nerazdvojne smo prijateljice.......jos se sjecam
dana ka smo se upoznale odma smo se sprijateljile to je
bilo u vrticu....i nebi se nas dvije htjele s nikim igra osim medusobno.....i dan danas je tako samo sto se ne igramo...
nego stalno setamo i obavezno subotom idemo u kino....
najbolja frendica na svijetu...


eto konacno sam napisala owo sranje....hehe danas sam dobila 3 iz matematike.. i pisala isprawak....iz eng i to vam je swe
pretposavjam pozzich ne da mi se nabraja pa swima pozz



| komentari (154) | print | # |

četvrtak, 22.02.2007.

ma kvragu sveeeeeeeeee!!!

kvragu sveee..!!!!!!!!!!!!!!!!BARCA JE IZGUBILA neeeeeeeeeeeeeeeee...smrc,smrc....
nonononononononononononononononono
nonononononononononononononononono
sinoc mi je bilo tak grozno zbog toga..........iskreno................rasplakala sam se.....nonononononononononononononono
sta je za mene cudno..............vrlllllooooo..............tak sam bila potistena.......
ahhhhhhhhhhhhhh......eeehhhhhhhhhhh......MOJ BOZE neeee zasto,????zasto bas oni
.........................zasto???????????.....kolko sam se nadala....kad su zabili prvi goooooool...
bila sam sretna.........al onaj nespretni valdes!kak mu je samo ispala lopta!!!zasto
je pustio!!????a motta....on je kriw kriw je za drugi gol......budala.......dobaci loptu igracu liverpoola
jjjoooooooooooo......a messi i ronaldinho ma sta je njima??????..........no necu sa vrijeđa nijednog
od njih.....ni valdesa,ni mottu,ni messia a ni ronaldinha.....jer ipak svakom se moze dogodi...pogreska nisu oni savrseni kosto niko nije........ahhhhhhh isto sam tuznanononono
nakon onog drugog liverpoolovog gola palo mi je raspolozenje......i ne podize se moze
me ko oraspolozi alo ljuuuuuddddddiiii.....pokusajte nekak iak ne vjerujem da cete uspje....
na utkmici je bilo vise prilika za gol.....barca je imala cak 6 kornera i ja mislim 3 slobodnaa
neznam jel to tocno......ja mislim.....da je.....no sve u svemu moram prizna da je liverpool
super igro iak mi bas ne laska to sto moram prizna.......a barca....u prvih 15-20 min potpuno
su vodili igru.....barcelona ima super igrace mora se prizna mozda sa nisu u formi...al
su super i napad i pozadina i vezni red sredina.........a i golman.......pa cak 17 utakmica nisu
izgubili na svom terenu.....................inace danas u skoli bilo grozno pisali smo test komentirali
tekmu i tak smo svi bili tuzni.....zbog barce......pa nam nije ni moglo bi dobro a ni smijesno...
i drugi su bili rasplakani sinoc ispre svog tv-a..........pola razreda navija za barcu....pa
se zato dobro slazemo i ja se super slazem s muskima.....zbog toga......ali u nas
i zenske gledaju football.............nogomet.........valjda ce se s vremenom dignu raspolozenje...
i moje i ono mog razreda........pa da nesto pitam skatey sam malo
kak si ti jel suosjecas s nama tj.mojim razredom il te nije briga....
ma briga te sigurno........odgovori miii.......please....!!!a ste vidli
kak je ronaldinho bil tuzan vidlo se na njemu......nekak mi je izgledo koda ce se rasplaka i nes se stalno dero.........igracima......a kak su ga oni iz livpoola gurali bacali......znao je trener sta treba...nije mu ostavljo puno prostora stalno su se igraci motali oko njega....
a onaj voditelj tvrdi da je ronnie procitana knjiga...e pa nije.....ionak je sam reko u intervjuu
da je mlad i da jos uci nove trikove...........
i neznam sta cu va vise napisa pa pozzz skatey,tea,bagy,fifi,ajla,ivona,putica,sminky,ronaldinho,eto'o
,messi...jo ima ih prevse pa mi se neda pisa.....tina...i ostali koji komentiraju....pozz
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (35) | print | # |

srijeda, 21.02.2007.

eeeeeeehhhhhhhh....ma ovaj...hocu rec
oojjjjjjjjjjjj ljudeki moji ewo ja se odlucila na new post..olesmijeh...
nego danas u skoli nije bilo nis zanimljivozijev........onak malo nestorolleyes..
uglavnom.....izivcirali mi vjerouciteljicusmijeh...nismo prestajali...brblja
tak da nam je na kraju dala test ups.....iz vjeronauka!!!?????
no na srecu nije ocijenila pa koga briga al bilo
je jedinica iz vladanja....i par opaska...hehe upsnaughty.....ma nea weze
ionako mi je vladanje inace 4......pa me bas briga prije mi bilo 5 ali
sto es......nisam mogla odoljet tak da owaj put nisam skrivala smijeh ni
spustala glavurdu dok brbljam.....iak svaki dan zaboravim...zadacu
dobro ae namjerno zaboravim zadacu i vjezbenicunaughty iz par predmata
tak jer mi se neda pisa a pogotowo rjesava vjezbenicuzijev....
stara se samo dere na mene....jer da vidite kolko ima papira
na stolu zbog tih zadaca koje ne nosim......ija sve pisem u
jednu pa onda kidam papire....pisem u onu iz hrv....,.
dobro ae iz matematike moram nosit......jer nam profa ko crni đavo heherolleyes..
nego veceras je tekma barcasmijehpartycerek liverpoolburninmadmadpuknucu uh jedva cekam yesss.......nadam se
da ce pobjedi....no nazalost ope eto'o ne igrano.....kvr.....jos
se kao nije skroz oporavio a spominju da je moguc
razlog sto je rijkaard reko da nece igra njihova svađa zbog one tekme prije
dwa tjedna đe eto'o nije htio uc pa se posvađo s ronaldinhom i rijkaardom
no sa je između njega i ronaldinha sve u redusmijeh pomirili se prije kolko ma neznam
tocno al među eto'om i rijkaardom neznam jel sve stima kak treba.....ehhh
ae,ae uglawnom ja sam za BARCUcerek......dao bog da rasturesmijeh liv'pool.....eee da bar
tekma je na nou campu....a ona uzvratna....igra se 7.,8. neznan tocno??
ali jbg............nean sta vise rec o tekmi sutra cu napisa novi post...
u wezi s ovom tekmom.....a sa.....ewo ja maloprije radila linorez
koji nisam stigla na satu......jebemu!!!!!!porezala sam se miljon puta ka
onaj k**ac zapnemadmadmadmadmadmadmadmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad...onaj nozic za kidanje i onda moram potezabang
onaj glupi nozic za linorez....i onda umjesto da otkinem linorez...
sebi prste izrezem uuffff!!!sta me to izivciralomad!!!mrzim linorez!!!burninmad
sa imam flastera po prstima sta me uzasno zivcira jer su mi prsti ukocenipuknucu...
i sporo pisem na kompjuteru.......i eto nean vam vise sta za napisa pa pozzz
skateyludsmijehnut,tea,bagy,fifi,sminky e glupih nadimaka al vjerujte imaju smisla zas
ih tako zovemo,putica....i sta ja znam ko oni koji mi komentiraju....
i ewo da zazelim srecu barcicereksmijeh i ronniucerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcereksmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh nek mi zabje gol ustvari svim igracima da dobro igraju i da
neko zabje gol odnosno vise golova kiss njimacerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekkisskisskisskiss...i pozz svima
hehe rimuje se pa pozzmahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave...!!!
p.s ovi glupi commenti mi se samo brisumadmadmadmadmadmadmadmadmadmad
ma pozz..mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

Image Hosted by ImageShack.us
ewo vam jedna sa sp brazil:hrvatska
Image Hosted by ImageShack.us
10...ronaldinho
Image Hosted by ImageShack.us
jos jedamput ronnie
Image Hosted by ImageShack.us
ewo ga tu sjedi na terenu.....
Image Hosted by ImageShack.us
tu s loptom
ewo i to je sve ove sam slike stawila zbog toga sta je tekma zivila barca!!!



| komentari (32) | print | # |

ponedjeljak, 19.02.2007.

?????nean pojma?????

ooooooojjjjjjjjjj ljudovi de ste mi vi.....
ja se vratilaparty iz skole prje sat ipo...........juce
bila tekma barca-valencia..............barca je izgubila smrc,smrc
2:1no.................bilo bi 2:0 da moj ronniecerek hehe u sudackoj nadoknadi nie
zabiocerekthumbupsmijeh.............ma nea weze nek se oni sam cuvajusmijeh za liverpoolburninmad...a i tekma
je bila u valencii..a ova druga barca-liv'pool je na nou campusmijeh....pa tak
da imaju vise sansepartysmijeh...i tak.....danas u skoli bilo dramathumbup.....nije bilo profe iz povjestiparty
i iz vjeronaukaparty.....i jos smo imali sat manjepartythumbup...i sat s dekavcima bilo nam super...
ovi deke....i mi gadali se mi papirima,tenama rugali se profithumbupsmijeh....
buka je bila tolko glasnablablablablablablablablablablablabla.....da nam je pedagogica dosla u razred....
onda smo se svadali s njom...da ste vidili kak je samo popizdilanaughty....
prijetila da ce nam zva roditelje odma ak se ne smirimo
nakraju su je uhvatili tolki zivci
da je samo posla iz razreda.....hehesmijeh....koja glupaca...a mi samo nastavili s bukom...
a poslje skole se bagy i sminky pofajtalithumbup....da ste ih samo vidli a jos se sminky cijeli uvalio
u neko blatolud jer je bila kisa....................eeeeeeeeee boze,boze..a kad
su njih dvoje zavrsili s tim malolud..............fajtomlud............
dogovorili se mi:tea,ana,ivona,ja,bagy,sminky,putica,renco.....i nean pojma ko
da cemo ic na maskare al samo iz zajebancijesmijehthumbupnaughty............a i bi ce kao neki ples..
u revelinu....aha mos misli sta cemo plesa hehe i bi ce tanja i ante
iz big brotherathumbup.....tako da ce sa za po ure u mene doc ana i tea da
se malo maskaramo,a s ostalima smo se dogovorili u 16:30 na pilama...
za one koji ne znaju to je stanica ispre starog grada.........a u 17:00
ce bi tanja i ante u revelinu kosto sam vec reklathumbup....
nean vam vise sta za rec pa pozz....skatey aha!zaboravih skatey brzo mi ozdravi kissssmijeh..
a sa mogu nastavit tea,bagy,ana,putica,sminky,renco..i svi koji ce ic iz razreda s nama na maskare a i koji nece......svi koji mi komentiraju....ronnie i svi iz barce i to je sve s pozdravima
pa pozz..mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemah

P.S.ovo je jedna slikica koju mi je napravila gizzy(buby(skatey(ivana)))...ima jos jedna sa sk8om ali je jos nije zavrsila...Image Hosted by ImageShack.us...



| komentari (33) | print | # |

subota, 17.02.2007.

.....good morning......have a nice day.....e ja ga juce bas i nisam imala...!!!!

oooooooooollllllaaaaaaaaaaaa ljudi moji sta ima......
evo ja se digla prije kojih sat vremena.....
juce u skoli bilo svas zajebancijethumbup fajtovasmijehthumbup konacno..weeeeee
vec sam se bila zabrinula nes za ove iz moje skolelud.....a
pogotovo osmase u njih fajtthumbup najcesca pojava pa zato....
juce mi pisali viseminutnubangburninmad....iz mat.....dobila sam 2 uuupsssichhhbangnonorolleyes...
stara mi bila onak malo mrzovoljna ka je cula....hehe...no
nije se izderalasmijeh....sta me iznenadilo....inace pobila su se 2 osmasathumbup ali
nest kratkonono tako da nije nis zanimljivozijev....joooooooo sto me juce
prizmic iznerviroburninmadheadbangmad........kvr......i ovako me zivcira a onda jos ka pocne
prigovara iz cista miramad...doslo mi da ga spucam sakomburninmad....ali nisan
bila je profa u razredumad tak da smo se samo svadali....inace ovaj gore moj weliki
naslonlud...ups hocu rec naslov se odnosi na to...hmhm......juce nam nje bilo profe
iz eng odnosno cijeli tjedan weeeepartythumbupsmijeh.......tea mi juce sarala cijelo vrijeme po pernici dovraga!!!
i po knjigama ej pa to je moj poso.....da ja saram.........ma nea veze......dva zadnja sata
nam bilo tak dosssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaddddddnnnnnnnoooozijevzijevzijevzijevzijevzijev.....hehe....jo sta cu
vam jos napisa ma neznam...................juce sam cijeli dan bila ko muha bez glaveludnut...hehe
hocu rec bila sam zamantrana ja i skatey smo popodne isle vanka i svadale se s nekim hehenaughty
loodo je bilo.......nean pojma kad smo dosle doma nit me je briga....uglavnom nean vise sta
za napisa pa prelazim na pozdrave skatey,bagy,tea,struja,fifi,ronie,tina i svi ostali koji mi komentiraju.........i one koje sam zaboravila pozz.....mahwave
Image Hosted by ImageShack.us
ovu sam vc stavila al nea veze
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
to je sve pozzmahwavemahwavemahwave



| komentari (34) | print | # |

utorak, 13.02.2007.

....ojjjjj.....

ojjj ljudi..... za pocetak happy valentinovocerekkiss...
zaljubljenima....evo ja danas nisam bilaparty in school...
jer sam imala temperaturunono...i tak znate...
eto ja danas cijeli dan samo sjedim gledam tv i
izlezavam se...i naravno kruzim po blogovimanaughtysmijeh...
hehe...tako da vam danas nean sta zanimljivo za napisa..
cijeli dan mi je very dosadnozijev...stara me samo
zajebavablabla....ma ta je opsjednuta mojim ocjenama...!!!
kvragu...i skolombang....grrrburninmad...ja fakat neznam sta mi jeludnut kad
skoro svaki dan pisen post...ma nea veze...uglavnom...
....eto neznan sta da vam vise napisen pa prelazim na pozdrave....dakle pozz
skateyludnut,teathumbup,bagythumbuplud,
fifi il hugonut kak hocete...,puticathumbupnut,
strujalud....i svi koji mi ostavljaju commente i one
koje sam zaboravila....pozz...a sad commentismijeh...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (72) | print | # |

ponedjeljak, 12.02.2007.

.........ooollllaaaa.........

Evo ljudi moji ja se upravo vratilathumbupparty iz skolemad...
i odlucila napisat new postich....u skoli danas sve po
obicaju...uvijek miljon svađa....i zajebancije...
naravno i....kako bi profe rekle ometanja sata....inace
jedini nacin prezivljavanjathumbup...u skoli kad te uhvati sindrom dosadezijev
hehe...sto je vrlo cesta pojava u skoli...
i đe baš danas sunce tako da ubija preko sata....
jos na vrhu skole...đe je otvoren prozor....
mislim đe baš danas zasto ne preko vikenda.......?????
i to se zove sreca weeee....haha....
inace dobila sam 4 iz povijestipartythumbupyeswinksmijeh
okle sad meni padaju te dobre ocjene....pa nisam se promijenila
iz prvog polugodista...ma neka,neka neka samo tako nastave..
hehe....pa bi ja cak mogla popravit one cetri tricine koje sam
imala na polugodistu...hehe...da bar....danas zadnji sat sminky me tako
izgnjavio...jos mu je profa uzela mob....jer je slikavo preko sata
i naljutila se na svih da ne bi sto propustila...
inace preko sata je proletlo miljon komadica gumice s kojim se
gađamo...hehe....a nakraju putica spuco sminkya u ass...hehe
neka,neka tako mu i treba...kad nas toliko svih gnjavi neda mi se vise pa pozz
skatey,bagy,sminky,tea,putica,ronaldinho...
a sad malo slika..
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
malo drukcije nego inace...onakve kave voli skatey ali i ja



| komentari (26) | print | # |

nedjelja, 11.02.2007.

Hejj ljudi dobro jutro....kakav super danthumbup za new
post...hehe..evo ja se digla prije nekih 10 minuta i odma ravno za kompachcerek..
hehe...evo ja i skatey juce bile u kinu bilo je superthumbup
dok nije doso neki covo koji kao pazi na red.mad..
uglavnom...juce u kinu bili neki iz mog razreda a
i cekethumbupyes....i kao navodno stvarali preveliku buku...
i neka se glupa zena tuzilaheadbangmad ma ajd u pm....i doso taj
navodni cuvar....i sjedo preko cijelog filma u kinu...
i gledo ko brbljamad...mozte mislit koji kreten...svi trebali sjedat
ko bubice..u suprotnom bi svih izbacio
...ma koji debil...i tako...
mi poslje kina posli malo prosetat i..nema..nis..zanimljivo..neznam sta
bi vam vise napisala pa pozz skateythumbuplud,bagyuthumbupnut,strujilud,šminkyuthumbup,fifiju:thumbup,Teiyes,ronaldinhucerekcerek....i svima koje sam zaboravila...
pozz
i naravno za kraj malo slikica..
Image Hosted by ImageShack.us
ova mi je fora hehe..s
Image Hosted by ImageShack.us
mmmmm...
Image Hosted by ImageShack.us
ova je supach...
Image Hosted by ImageShack.us
i to vam je sve pozz...



| komentari (47) | print | # |

petak, 09.02.2007.

...a sranja...!

evo...ja sam sad uskatey ;)ludthumbup...i pokušavamo nać pozadinu od barce....ali nastavi dady...:)
bleeeehehehe....ja sqam vam skatey i umjesto dady pisem post...a ona sjedi tu do mene.....i takoch...smijeh....i upravo sam je počela grist i gnjavit a ona je rekla:ma daj nisi neka krvoločna živina...!
hehehe....i tako ako znate....koju stranicu sa pozadinom od barce....tell us!
now!!!...upsichak...ma uglavnom svratite do skatey...vec sam vam napisala adresu...pa ako neznate da je ponovim....vaša draga skatey =))....hihihiohihhi...kako sam zjochesta....bwahahahaha.-....
i sad cemo vam stavit koju slikicu od ronaldinha...i tak...svratite do skatey i dady...na blog...blablabla...hehe...ma zaebavam vas...ae ...komentirajte...kizza vas sveskatey....hihihi...zlochesta sam....=))....ajde...papa!!!
vaša skatey...!!!
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzZZZZZZZZzzzzzzzz
svim đavlima....wowoooowowoowow!!!
pozzz....papa!!!!
skatey!!!ludludthumbupthumbupludpartypapa!
e ova ludacha skatey je zaboravila stavit slike....jojojojojoj!!!!!
evo ja cu vam stavit::::Image Hosted by ImageShack.us....i to vam je sve ...dady...



| komentari (45) | print | # |

četvrtak, 08.02.2007.

.....NeW bLoG......

ejjjjjjjjj ljudi.....ovo je moj ko zna koji blog...u prvom postu....evo neznam sta da pisem....
dakle uglavnom ja sad nean pojma sta da radimzijevheadbang pa san eto napravila ovaj blog....nadam
se da ce bit malo duzeg vijeka od ostalih.....evo ja trenutno sjedin i dosađujem se...
eto danas ja dobila 4 iz matematike i talijanskogcerekpartythumbupsta je za mene odlicno...
u skoli u ovom tjednu nije bilo puno fajtova....svađa po obicaju..burninmadpuknucuode mi
inspiracija....a nisan je ni imala....pozz svima skateyu,struji,bagyu,šminkyu,i ostalima p.s. i jednom lijepom decku hihihicerek i na kraju slikica

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (18) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.