srijeda, 30.08.2006.

Evo da i napokon nesto napisem =))) 30.08.06'

Ej,da i nesto napisem... Nisam se ovih dana javljala zato kaj bi vecinu dana prespavala.
Evo vam ukratko moj raspored dana...
1.) Spavam do 12h... smijeh
2.) Probudim se i rastezem po krevetu do pola 13h... zijev
3.) Dignem se zbog rucka,napapam se... njaminjaminjami
4.) Poslije rucka se obavezno jos legnem i odspavam...wink
5.) Spavam cijelo poslijepodne... smijehsmijehwink
6.) Ponovno se dignem...da izvedem peseka van...zujo
7.) Vratim se i ponovno otidem i nema me do 23h....wavewavemahmahnaughtynut
8.) Kad dodem doma onda idem spavat...zijev
9.) Laku noc Hrvatska... hrvatskahrvatskamahmah
10.) U dubokoj sam fazi spavanja....
I tako vam prode moj fucking dan.... =)))
A sta cu sad pisat...............
Aha,...bila sam danas kod doktorice radi nekog recepta,pa sam se morala ranije ustati... burninmadmadpuknucunamcor Ah ta moja ustajanja!! =)))
Tak mi je dan brzo prosao,i dosla vecer,a ja odoh van...
Isla sam se nac s jednim deckom...
Ja se vratila doma i evo pisem vama... sad cu se pokupit spavat zato kaj sam umorna...
Eto i ovom posteku je doso kraj i ja kazem bye,bye...
POOOOOOOOZZZZZZZZZ i KIIIIIIIIIISSSSSSS SVIMA!!!!!kisskisskisswavewavemahmah

- 23:03 -

Komentari (130) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog će biti o...
...o meni...
...o mom životu...
...o mojim frendovima...
...i dr. ...
Evo čitajte i ostavljaj te mi komentare....
POOOZ!!!

Nešto o meni...

Zovem se Matea i imam 15 godina. Po horoskopu sam škorpion.
Volim izlaziti,družiti se,upoznavati nove ljude,tulumariti,a najgore je to da
me starci ne puštaju da ostajem duže vani!!!!!!!!!!!!!!!
Posto sam krenula u srednju školu,mislila sam da će me starci puštat
da ostajem vani barem do 00:00h, al ja sam se teško zaribala...
U srednjoj sam školi upoznala puno zakon ljudi, i kao razred smo jako složni!
Imam jako puno frendova i frendica :
FRENDICE: Tanja,Tena,Andrea,Guzata
,Joža,Ružica,Nives,Vlatka,Maja,......itd./
FRENDOVI: Dodo,Zovko,Šteksa,Šitner,
Hrc,Luka,Kifla,Martin,Toni,.......itd.
Preko ljeta sam na otoku Viru,gdje je pre JEBHENOOO!!!!! Možeš izać gdje
te volja,sjest i popit kaj god hoćeš!!!!
I za kraj ovog kratkog opisa o svemu sam ostavila opis svog dečka.... =)))
Ovako ima tamno smeđu kosu,smeđe oči,ima
18godina i zivi u Jaski.
Ovo vam je sve za sad o meni,POZZZ!!!!!!!