petak, 07.07.2006.

EJ!!!! VRIJEME JE ZA NOVI POST!!!

Nisam bas neki tip za pisanje dugih postova al da nadem i ja neku temu!!
Znam da je jadna al....
Danas je 7.7. al je jos dosta ekipe u Zg.! Jedva cekam da odem u Jasku na bazen i da se onako ljepo hitim u bazen!! Kad cete vi na more i gdje idete?? Ja idem na Vir, to je blizu Zadra!
Ove zadnje dane se samo dosadujem!!!! Jos i te fucking vrucine, covjece to je za umrijet!!! deadbangsmijeh
Ostavljaj te mi sto vise komentara, hvala unaprijed!! KISACH,KISACH,KISACH!!!!!!!!kisskisskisswave

- 15:58 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovaj blog će biti o...
...o meni...
...o mom životu...
...o mojim frendovima...
...i dr. ...
Evo čitajte i ostavljaj te mi komentare....
POOOZ!!!

Nešto o meni...

Zovem se Matea i imam 15 godina. Po horoskopu sam škorpion.
Volim izlaziti,družiti se,upoznavati nove ljude,tulumariti,a najgore je to da
me starci ne puštaju da ostajem duže vani!!!!!!!!!!!!!!!
Posto sam krenula u srednju školu,mislila sam da će me starci puštat
da ostajem vani barem do 00:00h, al ja sam se teško zaribala...
U srednjoj sam školi upoznala puno zakon ljudi, i kao razred smo jako složni!
Imam jako puno frendova i frendica :
FRENDICE: Tanja,Tena,Andrea,Guzata
,Joža,Ružica,Nives,Vlatka,Maja,......itd./
FRENDOVI: Dodo,Zovko,Šteksa,Šitner,
Hrc,Luka,Kifla,Martin,Toni,.......itd.
Preko ljeta sam na otoku Viru,gdje je pre JEBHENOOO!!!!! Možeš izać gdje
te volja,sjest i popit kaj god hoćeš!!!!
I za kraj ovog kratkog opisa o svemu sam ostavila opis svog dečka.... =)))
Ovako ima tamno smeđu kosu,smeđe oči,ima
18godina i zivi u Jaski.
Ovo vam je sve za sad o meni,POZZZ!!!!!!!