Neki moj svijet...

ponedjeljak, 26.06.2006.

Pir broj 1...


Jutros je vruce za popizdit, pa san nasla odi na poslu neki ventilator i stavila da puse. Ne mogu ebenti vrata od balkona otvorit jer golubovi su to zauzeli, pa di cu jos i da dobijen kakvu pticju gripu ili drugu koju bolescuku!!! necu to!!! Tako san se snasla, i upalila ventilator, pa cu valjda i prezivit.
Eto, pir broj 1 je iza mene!!! Ma bilo je stvarno super!!! Pripreme su pocele vec u petak. Ranije sam isla s posla da mogu sve stic. On je dosa kod mene oko dvi ure i morali smo u grad kupiti njemu robu jer smo utvrdili da u kuci nema nista dovoljno dobro za nosit na pir. Tako samo po prvi put u ovih 5 godina Njemu trazili robu 3 sata!! Srica bozja sta nije puno zahtjevan pa smo i uspili nac. samo da nije preskupo i onda sve prolazi. Nekako mi je bas bilo drago sta je kupija sebi nove gace, dvi majice (koje mu stoje onako usko, pa bas izgleda njami) lipe litnje slape (zatvorene)... Super. MOj brat je bija s nama dok smo birali robu pa ga je cilo vrime zaebava: ''Odrisija si kesu!!!''. Kad smo dosli na kasu i kad je zena rekla 400 kuna (za gace i dvi majice) vidila sam da mu je bilo doslo lose. Znan ja Njega, sad vidim da Ga znan!!! Iskrivila mu se faca, i samo je tiho reka: ''Srce ti Isusovo!!'' Kako sam se nasmijala... a opet bilo mi drago sta je obnovija sebi malo garderobu!! Puno mi je bilo drago!! Posebno kad san vidila kako mu to sve lipo stoji da bi ga odma povatala... Ajd, nasli smo robu i problem je bio djelomicno rjesen. Onda smo trazili postole, i srica bozja i njih smo brzo nasli, platija je i otisli doma!!! Mogu rec da je ovo stvarno prvi put da je ovako odjednom kupija sebi neke nove komade robe i obuce. A brat, dragi moj brat, Ga je cilo vrime zaebava. Cilo vrime!! On doduse nije bija nesto posebno zadovoljan sta je mora kesnit lovu, al kako je reka posli to je ucinija radi mene! A znate i sami da san Mu rekla da cu Ga vodit na pir samo ako se lipo obuce!!! smijeh Potrudija se, milo moje dite!! Kad smo to sve opremili, ja sam isla za svojih poslon, predigla cipele, kupila si nove tangice, i lipo otisla u pedikera da mi sredi pete i noktice da to lipo figura u onin lipin stiklicama. Rano san isla i lec u petak, jerbo san bas bila nekako smantana...

Subota jutro rezervirana za frizera, nove pramenove. Nisan nista posebno sa koson radila, lipo napravila pramencice, ispeglala je i pustila. Tila san napravit neku frizuricu, al ipak san odlucila pustiti je, kad su bas bili lipi pramenovi. Doduse izgorila san cili pir, al znas ono za lipotu se vridi zrtvovat!!! bang
I sredila se ja tako, ono bas sam si bila smisna cila, i dosli kod mladozenje. Tamo ica, pica, dernek.... Naravno, posli toga isli po mladu. Mlada me malo iznenadila, jer izgleda jako mlado (ima 24 g.), cak mladje i od mene!!!! Kod nje se stalo nekih uru vrimena, slikavalo, pivalo..jilo.. Covice koji dobar prsut, da mije bilo malo spremit u skartoc i ponit doma....naughty uf...
Onda je naravno uslijedilo i vincanje u crkvi. Vec dugo vrimena idem na ta vincanja i nikad nisam cula lipsu propovid!! Nikad!! Fratar je onako mladji i tako je lipo govorija da ga je bila milina slusat. Toliko je bilo lipo da su se Dragom suze nakupile u oci!! Vidila sam da mu je postalo tesko, oci suzne, samo sta ne pocnu klizit niz obraze... pitam Ga sta Mu je, kad kaze nista. Gledam Ga u cudu, pretpostavljam da je pod dojmom, pa Ga pustam neka uziva. kiss
Nakon vincanja, naravno slavlje je uslijedilo u restoranu hotela!! A onda tone hrane, pica... prsut opet prva liga... Cin je konobar stavija isprid nas pijadelu razgrabili smo i odma trazili novu porciju. Predobar je bija, predobar. I sad su mi zazubice.... njamiiiiiiiiii.... Muzika... sta rec, jedna od boljih!! Neman pojma kako se zove grupa, al saznat cu!! Bila sam odusevljena repertoarom glazbe. Nije bilo onih narodnih sta su sad puno popularne, pivali su sve lipe nase hrvatske pisme. Stare pisme.... To je bila milina za slusat... Skoro pa svaki ples smo otvarali Dragi i ja... Nismo mogli se otet dojmu kad su tako lipo svirali i pivali.... Stvarno predivno.... Posli smo saznali da je mladenkin otac zabranija da se svira narodna muzika. Neka, stisla bi mu ruku i rekla svaka cast al san kasno saznala!! Zato nekima i nije pasala muzika pa su zabavu potrazili u obliznjim kaficima iz kojih je orilo: ...cik cik cik pogodi.... bljak.... riga mi se na te stvari... Zato smo Dragi i ja uzivali!!! A bile su u neke cure na tom piru koje su Ga onako cilo vrime gledale, mirile, ono sa pogledom: Kako bi te....naughty a kad bi plesa sa mnom onda in je iz ociju gorila recenica: Kucko jedna di si Ga uvatila!!!burninmad He he hehewink cilo vrime san ga zezala kako Ga neke cure gledaju i zele...a On je ludija i govorija mi kako Ga nije briga za nikoga, da je On moj i da njemu niko drugi ne triba!!! Mace moje malo!!cerek Al stvarno su buljile ko lude. Oci in ispale. Ja ponosna ka niko!!! I jos ga ljubin, grlin plesemo onako kako samo mi znamo... Dame samo ispiru usta tekucinom i nesto se dosaptavaju... hehehehehehheeeeeee Patite, patnice jedne!!! Hihihi....
Stvarno je bilo lipo i da mogu opet bi se makar jedan ples vratila!!! Doduse, jedino mi bilo zasmetalo to sta je pir rano zavrsija, vec oko 2,30 kad se pojela torta ljudi su poceli ic doma.lud To mi je bilo bezveze. Rekla san sutra kad se buden udavala, torta ce bit u 5 sati ujutro i niko nece dobit zahvalnicu prije te ure. Ocu se taj dan izludat, i slavitparty sa svojim prijateljima i rodbinom. A jel tako????

Nediju san lipo provela na moru. More je bilo toplo, lipo, vani onako ne previse vruce... isli smo nas dvoje na Marjan se kupat. Nali mali tamarin i uvalili se ispod njega...bas onako bilo lipo. I onda ogladnili ka pasi, doma se sredili i u nasu pizzeriju na pizzu. Cak je i konobar zna kakvu pizzu ocemo!!! A posto je usluga i spiza odlicna, ostavili smo mu opet manchu!! Ne mozes ne ostavit, kad je konobar uljudan, i nasmijesen i cili super!
Jutros mi se bilo tesko za dignit, al sad je vec dobro, razbudila san se... Dragi je otisa na brod, i mozda sad nece spavat doma svaku vecer, tako da cemo se vidit samo onda kad ja dodjem Njemu na brod.no Reka je da cu vjerojatno morat doc po Njegovo auto ako ne bude ima di da Ga parkira. Ja, u novom autu....naughty ja mislin da ce neke osobe pozelenit i cakulat kad me tako vide...smokin... al neka im... za dobrin konjem se prasina dize....yescoolsmijeh


- 09:57 - Komentari (77) - Isprintaj - #