Neki moj svijet...

utorak, 30.05.2006.

Operacija

Evala. sefice jutros nema, i jedan od kolega je reka da nece dolaziti jutros. super... ionako mi jutros ne triba guzva po uredu...
Otac Mu je jucer otisa u bolnicu. Kako su rekli doktori kad su dosli u vizitu, jutros bi mu trebala biti operacija. Ali doktori su mu jucer bas onako rekli: Pa cuj, napravit cemo operaciju, ako bude sve u redu, super, a ako ne stavit cemo plastiku (radi operaciju kolina)!! bang Ebote nebi da postavljaju cijevi za wc...lud uzas..ja se totalka zgrozila kad mi je to Moj reka.
Dragi je blago receno u komi, nije spava cilu noc, vjerojatno izgleda ko zombi. Jadno moje malo kiss
Eto sad nam je preostalo samo da cekamo.... da cekamo i molimo se da sve prodje u najboljem redu. A jedino to i zelim.
Neman bas pretjerano inspiracije za napisati post... jer sam i zabrinuta i nekako bas tuzna....
myspace

- 08:54 - Komentari (14) - Isprintaj - #