Neki moj svijet...

ponedjeljak, 29.05.2006.

Party za ekipu...


Kako vikend brzo prodje, pa to nema nigdi!! Uvik zivim za taj petak jer je onda to znak za odmor 2,5 dana. I onda dodje petak, pa subota pa nedija i vec ponedijak. Naravno uvik je nekako vikend prekratak za sve ono sta bi tila ucinit.
Ovaj vikend je onako bas bija ok. U subotu sam isla sa prijom M. i drustvom vani. Najprije smo isli na pizzu, i ne samo da je pizza bila grozna, nego je i bila hladna!! Katastrofa! Kakva je to hladna pizza??? I nije bila dobro pecena...ma bas bezvezna, nije ni cudo da je cila jedna jumbo ostala. Niko nije tija jest. Mislim da su svi jeli onako iz pristojnosti. Svaka cast svakome, al ja sam joj lipo rekla da ne idemo tamo, nego u drugu pizzeriju koja ima savrsenu hranu! Al tako joj je to kad me ne slusa. Bilo je nas 11 cura i dva decka. Hahaha krasan omjer, sta ne??? Nije pozvala nase momke (sta mi je bilo malo glupo, al eto), samo je dosa njen momak, i od starije sestre. Sidili smo u pizzeriji jedno tri sata, i zezali se, smijali.... pivali.... bas je bilo ok. Sestra joj je tada prvi put dovela momka, i naravno cin je on priko vrata ja i M. se pogledamo i ono kao pa mi ovoga znamo. I sad gledamo mi njega, i gledamo i ne znamo odakle ga znamo. NIje to dugo trajalo, sitila se ja da je on nesto mulja sa mojom bivsom prijateljicom. Pa sam joj tako nesto pricala, a on nas je gleda i govorija kako ga stalno ogovaramo, a moja M. mu kaze to ti je tako kad novi dodje u ekipu. smijehrofl
Posli pizzerije smo isli u Tropic na Bacama, bilo je ful svita... muzika onako ok, svi se nesto naguravaju, cure sredjene kao da su upravo sisle sa modne piste, ultra nova moda.... ja ih sve gledam i pitam se di sam ja zapela, u kojem stoljecu??? ne, bila sam i ja ok obucena, al kad sam vidila to oko mene, shvatila sam da moram u shopping (samo ne znam s cim, s obzirom na to da placu nisam primila vec duze vrimenaluda i kad je primim.... sta ce mi ostat od nje ako kupim sve sta mi tribaheadbang). Tu smo malo plesali i zabavljali se. Muzika je onda postala malo dosadna pa smo isli u Vannille. Tamo opet guzva, ekipe ka u prici, al nesto pitomija muzika. Medjutim, putem je pola ekipe otislo doma, tako da sam ja i jedna cura ostala sa ova dva para. Popili smo pice, pa se muskima pocelo spavat i isli doma.
Sta da kazem, izlazak je bija ok. Da je moga bit bolji, moga je. Istina. AL sta's kad su nekako bili ustogljeni i sta ja znam ... ovome ne valja muzika, onome guzva, onome vrime...i tako se do dogodi da uvik nesto ne stima.... al dobro sad , bilo i proslo. To je iza nas. CEka nas jos jedno slavlje, al se iskreno nadam da ce bit puno bolje. Ustvari, i vise slavlja me ceka, najprije njena promocija, pa moj rodjendan, pa jos tri rodjendana u 6 misec, pa krstenje, pa vjencanje. Svaki vikend u 6 misec ce se slaviti, bas dobro!! SAmo prije toga moram otic opljackat kakvu banku da imam dovoljno love za sve te troskove...naughtysmijeh
On jos uvik ne zna nista, nismo bas ni pricali o tome cili vikend. Ma ima vrimena... Za sada necu nista govoriti, cekam da on ode do tog susida i da popricaju malo.... do tada, sutim.....yes

Nasa draga blogerica Candy je objavila da je trudna, pa ovim putem zelim joj sve najbolje, da rodi zivu i zdravu bebicu i da bude najbolja mama na svitu. Naravno cestitke i tati bez kojeg ovo ne bi bilo moguce!! Sretno buduci roditelji!!!! kiss


myspace


- 08:06 - Komentari (15) - Isprintaj - #