16.02.2008. / subota

Ja ću poći ove noći...

Bok svima,evo mene opet...
Nisam znala koji naslov stavit,pa evo pošto slušam ovu Thompsonovu pjesmu,neka bude to...
Eto,puklo me nešto,pa rekoh da napišem post....
Mnogima se nisam javljala ovih dana ni ostavljala koment jer jednostavno nemam vremena,ovaj tjedan sam imala puno testova,na sreću sve sam napisala za 5,sati učenja na kraju su se isplatili...
Idući tjedan mi je također organiziran,sve sam si pripremila,i usmene i testove...
Jedino što sad stvarno imam za učit da boli glava je probna državna matura koju pišem sada u 3.r,iz sve 3 god.,a rečeno nam je još u 1.r. da smo zadnja generacija koja to neće imati,i normalno prodaš knjige,baciš bilježnice,a onda oni tebi jave prije 2 tjedna da pišeš sve 3 god.,pa gdje to ima...
Ja ću poludit,ne znam kako ću to sve uskladit,sve ponovo ponavljat...ajoj...
Pišemo hrvatski,matematiku i strani jezik,tj,ja njemački imam...
Al valjda ću nekak proći,to mi zapravo ni na što ne utječe,nego se eto provjerava koliko znamo...
Prošlo i Valentinovo,nisam ništa dobila niti sam očekivala od koga,nemam vremena za bilo što,a kamoli još za dečka...nažalost...
Ali ima jedan novi koji mi je zapeo za oko,al neću još ništa govorit o tome,dok ne vidim šta će biti...hehe,sve u svoje vrijeme...
I tak...inače ništa posebno novo...
Korizma traje,nisam se ničeg odrekla,jer nemam stvarno čega,nemam poroka što mi je iznimno drago,jedino se suzdržavam od psovanja,nastojit ću koliko toliko smanjit,iako to nisu neke velike psovke,ne daj Bože,nego ono onak kad mi izleti nešto malo...hehe...
Eto,to je to...probat ću i postove češće pisat,al ništa ne obećajem...

Pozdravljam vas sve i uživajte mi....wave


16.02.2008. ...20:29 Komentari (15) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by HRVACH

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Malo o meni:

    Ime:MARTINA

    Datum rođenja:8.06.1990.

    Horoskop:BLIZANKA

    Živim:u OKUČANIMA

    Škola:3.r.EKONOMSKE U NOVSKOJ

    Hobi:rukomet,odbojka,plivanje,
    vožnja biciklom

    Visina:1.77 m

    Volim:THOMPSONA,
    svog starijeg brata,svoje frendove,
    zajebanciju,glazbu,DINAMO,ali i mamu i tatu.......

    Ne volim:umišljene,lažljive osobe,
    pesimiste,Hajduk i mrzim cigare


    MOJ DIDA I JA

    Preko polja kroz sjećanje ide,
    kršan čovik, tvrde brade side.
    Pamtim pogled, tu toplinu oka
    i svaka riječ je bila mu duboka.

    Čvrst je dida bio kao stijena,
    hrabra srca i kamenih gena.
    Sva je mudrost utkana u njemu,
    njegove su priče učile me svemu:

    "Poštenim putem ići,
    bit će teško znaj,
    al' samo ćeš tako stići
    gdje je vječni sjaj."

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje.
    Moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.

    Gleda na me planina Svilaja
    sa očima njegovoga sjaja.
    Crpio je snagu tamo gore,
    planina mu iscrtala bore.

    Njegove su ispucale ruke,
    meni bile kao mirne luke.
    Kako da mu zahvalim na svemu,
    sinu ime dao sam po njemu.

    "Poštenim putem ići,
    bit će teško znaj,
    al' samo ćeš tako stići,
    gdje je vječni sjaj."

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje.
    Moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.

    Ej, da mi je pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje,
    pa da viknem jače od oluje,
    da me dida još jedan put čuje.

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje ,
    sa Svilaje na Petrovo polje
    moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.


    DAN DOLAZI

    Ljeto, jesen, zimu i proljeće,
    sve to jedan život nosi.
    Kada s neba anđeo dolijeće,
    rađamo se i odemo bosi.

    Zbogom, nebo plavo,
    i mog doma rosna travo,
    dobri moji prijatelji svi,
    zbogom, ljubavi.

    Dan dolazi,
    za heroje i sirotinju.
    Dan dolazi,
    da se spase koji vjeruju,
    zapjevajmo,
    dan dolazi.

    Kada zora rano zamiriše,
    ja je neću vidjet više,
    a kad divlje ruže procvjetaju,
    raduju se koji znaju.

    Zbogom, nebo plavo,
    i mog doma rosna travo,
    dobri moji prijatelji svi,
    zbogom, ljubavi.

    Dan dolazi,
    za heroje i sirotinju.
    Dan dolazi,
    da se spase koji vjeruju,
    zapjevajmo,
    dan dolazi.


    NEĆU IZDAT JA

    Kao stijena što se neda,
    žegama,divljim olujama
    i ja nikad nedam se,
    kroz stvarnost lutam.

    Život moj je poput hladne rijeke,
    beskrajan i vijuga se
    iz nekog razloga neznana,
    negdje ipak prestaje.

    Nisam sudac a ni mudrac,
    teško nosim to kamenje,
    to breme sjećanja
    na svojim leđima.

    Gdje god dođem,kud god prođem
    već je netko odlučio
    u ime onoga što nas je stvorio,
    a nije se borio.

    Neću izdat ja, Boga nikada,
    neću gasit sunce,,koje s neba sja
    neću zbog tebe,rukom na sebe
    jer ti me voliš i ti se moliš za mene.

desing by HRVACH