31.10.2007. / srijeda

A ne znam naslov...

Konačno da i ja napišem post,nisam imala vremena prije,a iskreno nije mi se ni dalo...
Pa evo ovako,da krenemo od prošlog tjedna...
Dvije frendice su mi slavile roćkas,jedna u petak,druga u subotu,ali išla sam samo kod ove u subotu,jer je u petak vrijeme bilo nikakvo i padala je kiša...
I tako smo mi lijepo imale dogovor da ćemo se prvo naći na tribinama vani na igralištu,pit ćemo i zajebavat se,poslije u kafić Škorpion,a poslije toga u Novu Gradišku...
Okupile smo se negdje oko 19.30,kupile piće i polako cugaj...
I sve bi bilo dobro dok nismo spazile murju,brže bolje sakrivaj piće,i srećom na vidiku su ostale samo Cola i Jamnica...uf,za dlaku...
Došli oni do nas i kažu:"Molimo osobne da pogledamo!"
Izvadimo osobne,oni ih skupe i onda čita,čita..."Ok,cure,šta se slavi?"
Kažemo mi:"Rođendan!",svi u jedan glas...
Onda opet oni kažu:"A lijepo,lijepo,a morali smo vas pregledati da vidimo ipak šta se radi tu!"
A mi opet onak:"Ma nema problema,uživamo malo i eto...!"
I oni odoše,požele nam dobru zabavu i bye...
Dobro smo prošli,neki dobri murjaci...
Malo smo se slikale i onda otišle u Škorpion,zauzele cijeli prostor iza šanka,spojile dva stola,naručile pjesme,cuga i pjevali na sav glas...
Svi su nas gledali,a mi ko budale,deremo se,čak smo i plesale kolo oko cijelog kafića...
Kažu da nas je bilo lijepo vidjeti tako sretne,da treba tako svaki dan,hehe...
Brzo je prošlo vrijeme i mi smo se polako uputile na vlak za N.G.
Još smo se na stanici malo zajebavale,a kad je došao vlak,ušle unutra i sjele u kupe...
Onda je došao kreten od konduktera i traži karte,a mi nemamo...
Pa smo se malo s njim svađale,pričale neke gluposti i otišao je...
Odahnule smo...
Kad ti eto drugog konduktera zajedno s onim prvim i kaže nam da pokažemo karte il zove kontrolu il policiju...
A mi kažemo da nemamo,da slavimo rođendan,da nam trebaju novci...
Kreten se toliko napiz... i derao se na nas,i onda nam kaže da svaka treba platit po 30,a nas 7-ero,al platilo nas je 5 samo...
Taman vlak koči pred N.G,a on nam ne da izaći dok ne platimo...
I morale smo na kraju platit,jebale smo mu sve po spisku u po face,nema šta mu nismo rekle...
Bile smo ljute ko...
Al nismo htjele da nam tako pokvari raspoloženje i zabavu...
Od novaca šta nam je ostalo kupile smo si sendviče jer smo bile užasno gladne,a piće nam nije ni trebalo jer smo svejedno dosta popili,samo smo se otišle malo isplesati i to je to...
I polako smo se uputile prema centru,prvo smo otišle u Corner,pa u Exit,gdje je bilo dobro,ali smo se potukle s nekim curama i poslije toga zadovoljno otišle u Best...
Malo mi je bilo dosadno tamo,jer bolile su me noge,nisam više mogla stajat,pa sam malo sjedila,malo plesala i to je to...
Negdje oko 3.20,po starom vremenu u 2.20,(jer se sat pomjerio unazad),došao je frendičin brat da idemo kući,al nisam išla s njima jer nije bilo mjesta,nego sam sa ostatkom cura išla s jednim frendom...
Došla kući i odmah zaspala...
Nedjelja je prošla brzo i normalno počeo novi školski tjedan,al dobro je samo do danas,napokon malo duže odmora od škole...
Večeras je Noć vještica,evo baš mi jedna bundeva stoji na stolu,buuuu,još mi samo fali neki dobar horror i kokice i večer ne može bit bolja...
Baš uživam posljednjih par dana,nekako sam sretna,iako mi jako jako fali jedna osoba koju nisam vidjela 2 i pol mj.,često razmišljam o njoj,iako stalno govorim da nije tako,još mi je jako stalo do nje,i treba mi samo da se vidimo,tek toliko,ma na sekundu,ali još nisam nikako i ne znam kad ću...
Valjda će biti bolje...
Sutra mi dolazi naj frendica iz Zg,jedva čekam da je vidim,da se ispričamo lijepo...
A sad gibam i ostavljam vam veliki pozdrav...

Byewave

31.10.2007. ...18:26 Komentari (14) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by HRVACH

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Malo o meni:

    Ime:MARTINA

    Datum rođenja:8.06.1990.

    Horoskop:BLIZANKA

    Živim:u OKUČANIMA

    Škola:3.r.EKONOMSKE U NOVSKOJ

    Hobi:rukomet,odbojka,plivanje,
    vožnja biciklom

    Visina:1.77 m

    Volim:THOMPSONA,
    svog starijeg brata,svoje frendove,
    zajebanciju,glazbu,DINAMO,ali i mamu i tatu.......

    Ne volim:umišljene,lažljive osobe,
    pesimiste,Hajduk i mrzim cigare


    MOJ DIDA I JA

    Preko polja kroz sjećanje ide,
    kršan čovik, tvrde brade side.
    Pamtim pogled, tu toplinu oka
    i svaka riječ je bila mu duboka.

    Čvrst je dida bio kao stijena,
    hrabra srca i kamenih gena.
    Sva je mudrost utkana u njemu,
    njegove su priče učile me svemu:

    "Poštenim putem ići,
    bit će teško znaj,
    al' samo ćeš tako stići
    gdje je vječni sjaj."

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje.
    Moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.

    Gleda na me planina Svilaja
    sa očima njegovoga sjaja.
    Crpio je snagu tamo gore,
    planina mu iscrtala bore.

    Njegove su ispucale ruke,
    meni bile kao mirne luke.
    Kako da mu zahvalim na svemu,
    sinu ime dao sam po njemu.

    "Poštenim putem ići,
    bit će teško znaj,
    al' samo ćeš tako stići,
    gdje je vječni sjaj."

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje.
    Moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.

    Ej, da mi je pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje,
    pa da viknem jače od oluje,
    da me dida još jedan put čuje.

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje ,
    sa Svilaje na Petrovo polje
    moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.


    DAN DOLAZI

    Ljeto, jesen, zimu i proljeće,
    sve to jedan život nosi.
    Kada s neba anđeo dolijeće,
    rađamo se i odemo bosi.

    Zbogom, nebo plavo,
    i mog doma rosna travo,
    dobri moji prijatelji svi,
    zbogom, ljubavi.

    Dan dolazi,
    za heroje i sirotinju.
    Dan dolazi,
    da se spase koji vjeruju,
    zapjevajmo,
    dan dolazi.

    Kada zora rano zamiriše,
    ja je neću vidjet više,
    a kad divlje ruže procvjetaju,
    raduju se koji znaju.

    Zbogom, nebo plavo,
    i mog doma rosna travo,
    dobri moji prijatelji svi,
    zbogom, ljubavi.

    Dan dolazi,
    za heroje i sirotinju.
    Dan dolazi,
    da se spase koji vjeruju,
    zapjevajmo,
    dan dolazi.


    NEĆU IZDAT JA

    Kao stijena što se neda,
    žegama,divljim olujama
    i ja nikad nedam se,
    kroz stvarnost lutam.

    Život moj je poput hladne rijeke,
    beskrajan i vijuga se
    iz nekog razloga neznana,
    negdje ipak prestaje.

    Nisam sudac a ni mudrac,
    teško nosim to kamenje,
    to breme sjećanja
    na svojim leđima.

    Gdje god dođem,kud god prođem
    već je netko odlučio
    u ime onoga što nas je stvorio,
    a nije se borio.

    Neću izdat ja, Boga nikada,
    neću gasit sunce,,koje s neba sja
    neću zbog tebe,rukom na sebe
    jer ti me voliš i ti se moliš za mene.

desing by HRVACH