08.06.2007. / petak

SEDAMNAEST MI JE GODINA.......

Evo došao je napokon...
Moj 17. rođendan,ah...jedva sam ga dočekala...
Jutros došla u školu i odmah svi puse dijele,cure,dečki,ma svi....kisskisskisskisskisskisskiss
A bilo je super,još da ga slavim bilo bi još bolje...
Naime,u svađi sam sa starcima nekih tjedan dana upravo zbog toga...
Ja htjela u Novsku,malo u Pivnici,malo vani bilo gdje...
Al,neda meni stara u Pivnicu,zato što joj je raska nakljukala stvari kako se tamo vrti droga,kako ovo,kako ono...
Ma boli me kurac više za sve,rekla sam im da neću poklone uopće i da im nije palo na pamet kupit...
Pa nek vide poslije...
A baš bi nam bilo dobro tamo,jer slavili bismo čak 3 roćkasa,al ja ne mogu...
Nažalost...
Ah,šta da drugo kažem...
Oni oće da pozovem ljude kući,al kako ću kad svi skoro trebaju i kod moje druge frendice i kod one treće u Novsku...
Nikako ne može tako...
Zbog tog sam na kraju odlučila NIGDJE....
Neću ni u Okučane,nemam tamo šta radit...
Samo se nadam da će mi brat uspjet nabavit ulaznicu za Thompsonov koncert na Maksimiru...
Otići ću lijepo u Zagreb kod njega jer se upravo jučer preselio,tak da imam gdje i spavat i ujutro kući i to je to...
Molim Boga da nisu rasprodane sve ulaznice...
Bar da tamo idem kad ne mogu nigdje drugdje.....
A šta'š,takav ti je život...
Eto,u školi ništa posebno,ocjene se zaključuju,kraj je blizu...
Jezero,ahhhhhhhhhhhhh.....jedva čekam da se bućnem...
Hehehehehe....party
Ovo nije bio baš dug post kao ostali,al eto sad trenutno nemam o čemu pisat...
Pa stoga,pozdravljam Vas do slijdećeg posta...

Bye
wave

08.06.2007. ...14:45 Komentari (5) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

desing by HRVACH

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Malo o meni:

    Ime:MARTINA

    Datum rođenja:8.06.1990.

    Horoskop:BLIZANKA

    Živim:u OKUČANIMA

    Škola:3.r.EKONOMSKE U NOVSKOJ

    Hobi:rukomet,odbojka,plivanje,
    vožnja biciklom

    Visina:1.77 m

    Volim:THOMPSONA,
    svog starijeg brata,svoje frendove,
    zajebanciju,glazbu,DINAMO,ali i mamu i tatu.......

    Ne volim:umišljene,lažljive osobe,
    pesimiste,Hajduk i mrzim cigare


    MOJ DIDA I JA

    Preko polja kroz sjećanje ide,
    kršan čovik, tvrde brade side.
    Pamtim pogled, tu toplinu oka
    i svaka riječ je bila mu duboka.

    Čvrst je dida bio kao stijena,
    hrabra srca i kamenih gena.
    Sva je mudrost utkana u njemu,
    njegove su priče učile me svemu:

    "Poštenim putem ići,
    bit će teško znaj,
    al' samo ćeš tako stići
    gdje je vječni sjaj."

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje.
    Moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.

    Gleda na me planina Svilaja
    sa očima njegovoga sjaja.
    Crpio je snagu tamo gore,
    planina mu iscrtala bore.

    Njegove su ispucale ruke,
    meni bile kao mirne luke.
    Kako da mu zahvalim na svemu,
    sinu ime dao sam po njemu.

    "Poštenim putem ići,
    bit će teško znaj,
    al' samo ćeš tako stići,
    gdje je vječni sjaj."

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje.
    Moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.

    Ej, da mi je pogledati dolje,
    sa Svilaje na Petrovo polje,
    pa da viknem jače od oluje,
    da me dida još jedan put čuje.

    Ej, da mi je s tobom,
    kao prije dočekati zore,
    pogledati dolje ,
    sa Svilaje na Petrovo polje
    moj dida i ja, prijatelja dva,
    drugo vrijeme - ista sudbina.


    DAN DOLAZI

    Ljeto, jesen, zimu i proljeće,
    sve to jedan život nosi.
    Kada s neba anđeo dolijeće,
    rađamo se i odemo bosi.

    Zbogom, nebo plavo,
    i mog doma rosna travo,
    dobri moji prijatelji svi,
    zbogom, ljubavi.

    Dan dolazi,
    za heroje i sirotinju.
    Dan dolazi,
    da se spase koji vjeruju,
    zapjevajmo,
    dan dolazi.

    Kada zora rano zamiriše,
    ja je neću vidjet više,
    a kad divlje ruže procvjetaju,
    raduju se koji znaju.

    Zbogom, nebo plavo,
    i mog doma rosna travo,
    dobri moji prijatelji svi,
    zbogom, ljubavi.

    Dan dolazi,
    za heroje i sirotinju.
    Dan dolazi,
    da se spase koji vjeruju,
    zapjevajmo,
    dan dolazi.


    NEĆU IZDAT JA

    Kao stijena što se neda,
    žegama,divljim olujama
    i ja nikad nedam se,
    kroz stvarnost lutam.

    Život moj je poput hladne rijeke,
    beskrajan i vijuga se
    iz nekog razloga neznana,
    negdje ipak prestaje.

    Nisam sudac a ni mudrac,
    teško nosim to kamenje,
    to breme sjećanja
    na svojim leđima.

    Gdje god dođem,kud god prođem
    već je netko odlučio
    u ime onoga što nas je stvorio,
    a nije se borio.

    Neću izdat ja, Boga nikada,
    neću gasit sunce,,koje s neba sja
    neću zbog tebe,rukom na sebe
    jer ti me voliš i ti se moliš za mene.

desing by HRVACH