roker45

20.03.2010., subota

OPASNE VEZE 3

OPASNE VEZE...(3)
Renata se vratila doma i nekoliko dana joj je trebalo da se "izliječi" od Frana..Pokušala se vratiti suprugu,približiti mu se i probuditi u njemu nježnost za kojom je žudjela..Bio bi joj dovoljan i običan razgovor o filmu,knjizi ili nečemu što nije svakodnevica..Medjutim,on nije nalazio slobodnog vremena izmedju projekata,novca i slave..Počela je razmišljati o sebi,zatvarala se u se puštajući maštu na javi i snove u snu da je izliječe od nje same..
Na poslu je ponovno otvarala web stranice koje na neki način govore o Benjaminu..Povezivala je niti od podataka koje je na tim stranicama našla i zaključila da je Benjamin živio i u Meksiku,Irskoj,Njemačkoj..Da je kao švedski stipendist doktorirao i da je cijenjen u struci..Nigdje nije našla podatak o tome ima li koga,s kim živi..Samozatajan do bola..Mučilo ju je to..
Čim bi sjela za stol u uredu upalila bi računalo i ICQ očekujući zelenu točkicu pored Benovog imena..Tog ponedjeljka upalila se zelena točkica i ona je utipkala rečenicu koja joj je prva pala na pamet..
-Benjamine,falio si mi ...Prsti su tipkali impulse iz mozga ,nepripremljene rečenice,sirov tekst,rekle bi filmadžije..Osnova za scenarij..Od njega nema odgovora..Je li se naljutio što je naprasno prekinula kontakt? Nervozno je otvarala mailove i svaki čas bacala pogled na tu jebenu zelenu točkicu...
-Mi u Zagrebu,a i šire,kažemo "dobar dan"kako ste,šta ima....Ali,radujem se da si tu,čekao sam da se javiš..Iznenadila me tvoja rečenica jer zamnom nitko godinama ne čezne..
Osmijeh joj prekri lice..
-Oprosti mi što se nisam javljala zadnjih tjedana,otipkala je ne znajući kako nastaviti spiku,nije ga htjela zamarati svojim tjeskobama a željela je zadržati kontakt...
-U redu je,Renata,i ja sam bio u poslu zadnjih dana..
Smirilo ju je to..Sreća da su udaljeni 400 km jer joj baš to treba,udaljenost i razgovor...Ništa više
..

- 21:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr