roker45

27.12.2009., nedjelja

Religija i sex u braku/islam/

Sex i religija

Ima i drugih pristupa sexu,tako to zovu u ovom religijskom uputstvu o vodjenju ljubavi u braku..U ovom slučaju riječ je o islamu,no,zanimljiv je pristup.Afirmativan,po meni.Iznenadjuje zadnja rečenica.Ako se izbaci mijenja se kompletan sadržaj..Čujte ovo..

SEXUALNE TEHNIKE U BRAKU

Kod mnogih je uvriježeno mišljenje da je položaj pri spolnom odnosu kod ljudi biološki odredjen spolom. Po tom šablonu, muškarac treba biti inicijator, aktivan, voditelj, odgovoran, zaštitnik, kavaljer , uvijek jak i snalažljiv, hrabar, prvi , emocionalno stabilniji, fizički jači. ženi prema tom šablonu pripada čekanje, pasivnost, prepuštanje partneru, prebacivanje odgovornosti na njega, traženje zaštite u njemu. Ona može biti slaba, nesnalažljiva, bojažljiva, druga, emocionalno labilna, fizički krhkija.

Prema funkcionalnim karakteristikama spolnih organa, muškarac treba da je prodoran, onaj koji daje, osvaja . vodi, diktira tempo, intenzitet, predlaže promjene, odredjuje tjelesne položaje i seksualne tehnike, dok ženi ostaje da prima, bude osvojena, vodjena, prihvažena, diktirana, zaštićena , prepuštena muškarcu i njegovoj aktivnosti.
On može tražiti a ona samo očekivati uzitak, on smije zahtijevati a ona samo priželjkivati, on mijenjati a ona samo prihvaćati promjene dosadašnjih načina seksualnih aktivnosti.

Takav način sekusalnog ponasanja s dominantnim i aktivnim muškim partnerom, uz sporednog i pasivnog ženskog partnera, osiromašuje ljudsku seksualnost, čini je statičkom, ne kreativnom a ako netko pri tom ustvrdi da je takav odnos i islamski, onda se suočavamo s pripisivanjem islamu nečeg što nije od njega.
- 11:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.12.2009., subota

Posao i sex


Ima neko vrijeme kako sam upoznao...Ne,nisam upoznao,zamijetio sam te kako mi odvraćaš pažnju s posla koji radim.Nova si,osoba za PR u našoj firmi..Znam samo da si bila na radiju i da si poznata u medijskim krugovima,udata,dijete il' djeca,nije važno..Svaki put kad prodješ pored mene mirisom me omadjijaš i hvala bogu da je disanje reflex inače bih zaboravio disati..Trudim se prikriti "slabost na tebe",pravim se da te ne primjećujem ni u mjeri u kojoj bih trebao iz pristojnosti..Ali..Kužim da si me "pročitala"..Sve češće pogledom tražiš moj..Izazivaš..Kraj godine je,poslovi u firmi se finiširaju i glavni producent me zamolio da ti pomognem organizirati prezentaciju tvrtke na TV..
Zašto ja,pitam se..Zašto ne,sam sebi dijelim smiješke i čekam tvoj prvi korak...Ipak je to tvoj projekat..Ulaziš u moj office,nonšalantno i sigurno..
-"Možeš ostati danas popodne,molim te?"..
-"Ne trebaš me moliti,tvoj sam",pokušavam biti cool i duhovit..

-"Odlično,kod mene u uredu u 4",i na peti,kao balerina se okrenu,kosom miris po sobi raširi,i ode...

Minut do 4 ulazim u tvoj office,svi su već vani ili na putu van..Sjediš za stolom i pogledom me upućuješ da sjednem i pridružim ti se..Ozbiljna si maximalno,priče o tvojim profesionalnim kvalitetama su odavno do mene došle..Do 21 sat ništa sem posla nije bilo,čak sam i ja zaboravio koliko na me utječeš..
Završivši plan prezentacije oboje smo se naslonili i u isti mah konstatirali zadovoljstvo učinjenim i poželjeli nazdraviti..Ali..U tvom uredu nije bilo ničega za tu svrhu pa sam predložio da odemo van do prvog bara ili da donesem bocu whiskeya iz svog ureda..
-"Bolje tvoj whiskey",opušteno si se nasmiješila,-"Da ne gubimo vrijeme tražeći bar,umorna sam,vrat mi je u komi".
-"Slažem se",rekoh i u trenu donesoh polupraznu bocu i dvije čaše..
-"Dopada mi se tvoj pristup poslu,uzdravlje",nazdravih joj.
-"I meni tvoj pristup,takodjer" rekla si dok smo se kucnuli čašama..
Popila si "na ex",stisnutih usnica,iznenadila si me..
Par minuta smo neobvezno razgovarali,opušteno i zadovoljno,jedno drugome potvrdjujući da uživamo družeći se..Natuknuh da imam "dara" za bolna ramena i vrat,da prstima i toplim rukama "odnosim" bol..Kroz smijeh mi pokazuješ kako me čitaš,ali bol je prejaka da bi me odbila..Lagano ti razgrćem dugu crnu kosu s vrata i toplim šakama lagano masiram grijući te.Osjetim kako te trnci prolaze,kako ti šakama olakšavam teret umora..Osjetim kako su i kočnice otkazale,osjetim..Svašta osjetim..I ti se sve više reagiraš na moje prste koji sve mane masiraju a sve više miluju..Miris tvoje kose,tebe me izbezumljuje,spuštam usne i ljubim vrat,čekam oluju..Ništa...Samo se okrećeš i usnama tražiš moje..Rukama mi se vješaš oko vrata i utiskuješ najžešći,najsiroviji i najjebeniji poljubac u mom životu..Uzvraćam,zubi nam se sudaraju,gumbi lete po podu dok smo jedno drugo skidali..Kad ostadoh bez odjeće,gurnula si me na stolicu..Čujem kroz maglu kako mi hoćeš uzvratiti za masažu,nek sjednem i uživam...Očiju zatvorenih osjetim tvoj jezik kako klizi od mojih usana,niz bradu i prsa..Do pupka..Tvoj topli dah me čini euforičnim a ipak se suzdržavam..Uzela si glavić u usta,lagano,nežno dok raste,propinjem se i molim da me više ne mučiš i da sjedneš na nega..Ne..Ne daš mi da vodim igru..Isuse,kako si dobra..Kad sam već izgubio svaku nadu ,a i pojam o vremenu i prostoru,uzela si ga u ruku i polako sjela u moje krilo..Rukama sam ti obuhvatio kukove,više iz potrebe da se držim za tebe nego da ti pomognem..Znalački si me ,ustvari,jebala..Čvrstim dojkama si mi prekrila lice,tražio sam bradavice usnama i lovio jednu pa drugu nježno ih sisajući..Sve žešće si kružila karlicom usisavajući me sve dublje i jače..I stenjanje ,uzdisanje,neartikulirani glasovi su sve više ispunjavali sobu i miješali se s našim mirisima..U dnu tvojih ledja osjetih kapi znoja što me dodatno napalilo te se počeh propinjati da što dublje ostanem u tebi ,šakama te nabijati na sebe očekujući istovremeni orgazam..Tutnjava u ušima,glavi,grudima,bedrima nas je ošamutila,a tvoj duboki i glasni uzdah me prisilio da prvi put u životu svršim urlikom dok sam se pretakao u tebe.....Pala si po meni..Vječnost je prošla dok nismo jedno drugo u oči pogledali,pogledom se ispričavali,ali i "obećavali" ponavljanje..Bilo bi šteta to ne ponoviti
..

- 18:54 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr