roker45

06.10.2009., utorak

Umor


Vid mi se magli,svaki pokret umornim kapcima žulja i boli.Nervi urlaju negdje pod kožom,pohabani do ispucalosti.Sve gubi smisao jer mi je tijelo k'o ljuštura a srce preskače u ritmu traktora.Pusti me da ti pridjem i sklupčam se pored tvojih dugih nogu,tvojih bijelih stopala.Pusti da ti izujem te sandale i prislonim lice na tvoja stopala,da poljubim smiješni srednji prst i licem mazim tanane članke.
Ništa drugo nije vrijedno ovog pogleda uz tvoje,odavdje gledano, duge,preduge noge tamnih sjena i pregiba,mirisa tvoje kože.I okusa.
Dozvoli mi da ti umorno jagodicama mazim listove,najlakše što možeš zamisliti,jedva dotičući vrhove nevidljivih dlačica.

Čini mi se da se sva ljepota svijeta slila u u pregibe tvojih koljena,gdje prestaju oble butine i počinju tanki listovi.Toplina tvoje kože jednaka je toplini moga daha.Pusti me,molim te,da to što me mirisom opija diram jezikom i usnama k'o što kušači kušaju delicije na gurmanskim festivalima.Ništa mi više nije važno,riječi u meni više ništa ne znače,sve se isključilo osim receptora na jeziku i jagodicama čija je jedina zadaća da te primaju na sve načine..

Uh,kako me boli bjelina tvojih butina i sjena izmedju njih koja mi se usijeca u umorni mozak.Pusti me,molim te,da uronim u tu sjenu izmedju butina,da prislonim usne na taj brežuljak i na njemu mirujem beskonačno.
Dodje mi da vrisnem od moći ili nemoći kad vidim te tvoje prstiće kako maze procjep na brežuljku,kako skupljaš vlagu na jagodicama prstiju koji izranjaju iz tebe.Dozvoli mi da stavim usne na te prstiće,da ih ližem dok se maziš.Obećavam da neću pipnuti klitoris,samo želim prste kojima sebi donosiš užitak,da ih pratim kad razmićeš usnice pičkice a ja se pretvaram ni u što,u točku koja je tu da udiše miris tvojih sokova na prstima.
Hoću te gledati dok ne pregorim,da upijam tvoju pičkicu dok je u meni atom snage.Milim te,pusti me da jezikom osjećam okus tvoje dubine,da ga zadržim u tebi dok se sklapaš oko njega..
Stegni me bedrima snažno dok tvoje dahtanje ubrzava,da mogu zatvorio bih oči da bih upio tvoje zvukove s mirisom.Molim te diraj se kao da ne postojim jer ovo ionako nisam više ja,odbijam to biti.Diraj je kao da ti je zadnje,vrišti i uzdiši,miluj je i voli kao što je ja volim.Ja ne postojim,samo kao točka koja te upija,stvor bez dimenzija,samo želja ne da te imam,već da ti mene imaš,da postanem tvoje zadovoljstvo.Molim te da postanem dio tebe,tvoja pička.Molim te da postanem tvoja pička..Molim te.

- 13:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr