roker45

24.09.2009., četvrtak

Krštenje stana

Sjedim danas na terasi ispred Lisinskog i razmišljam ni o čemu,ispijam već drugu kavu,čak sam snimio i fijaker sa starim gospodinom dok su ga pratili svirači..I to moram staviti na blog,mislim se,kad mi mekani ženski dlanovi iza ledja pokriše oči.
-Pogodi,čujem tihi pokušaj izmjene glasa..Magda..
-Osjetio bih tvoj miris i u smrdljivom tramvaju,okrenem se da je pozdravim..
Nasmijana,životna,kao da ne hoda po zemlji,utisnu mi roditeljsku pusu za javnost u čelo sjedajući na stolac do mene..
-Što radi rabljeni a očuvani muškarac medju normalnim svijetom pred hramom kulture?-ovo je njezin klasični pokušaj zajebancije na koji ja nikad nemam pravi odgovor pa samo škiljim na jedno oko i čekam drugo pitanje..
-Poželjela sam se šutnje s tobom,napokon je skoro ozbiljno počela..
-Ovo ti i nije pitanje,komentiram,ali ne idem u planinu narednih dana,pišem nešto..
-Znam,veli,ali kad god mi je ovako s poslom da ne znam gdje mi je guza a gdje glava,ja u mislima šutim s tobom..I ne umišljaj si da mi značiš više nego jučer..
-Haha,ne umišljam,znam gdje mi je mjesto..
-Dodi samnom,da ti nešto pokažem,bacila je 30 kn na stol prije nego se konobar pojavio i povukla me za ruku..
Njoj se ne vrijedi opirati.Gledam uokolo gdje joj je auto ali ona me vuče preko parka..
-Kam me vučeš,protestiram..
-Samo šuti i plivaj..
Dovuče me iza Internacionala i dok smo čekali da prijedjemo preko ceste ispriča mi kako je ovdje iznajmila stan,nenamješten je skroz,i prazan, hoće moj savjet o parketu i stolariji..I još koječemu..Lift,drugi kat,otvara vrata stana,gol ko pištolj,podovi zidovi,rabljen,dobro očuvan,smijem se....
-Što se smiješ?-upita me..
-Ništa,i dalje se smijem..Osudjena si na rabljeno i očuvano....Hahah..
Zavuče mi šaku,onako prijateljski pod rebra,iznenada, da skoro bez daha ostah..
-Idem piškit,reče i ode u kupaonu..
Razgledam malo stan,dobar,oko 45 kvadrata,dušu dalo za samicu...
Pogled na park dobar..Poslije par minuta pojavila se iz kupaone,malo neobična pogleda,gleda me onako jebozovno,prilazi,hvata me za košulju i dobijem jebački poljubac..

Pritisnu me dojkama iza zid ne prekidajući s poljupcem,osjetim njenu ruku na bedrima nakon što je na svojim bedrima osjetila da sam "reagirao"..Ne skidajući ruku s kurca raskapčala mi je gumbe drugom rukom tako pažljivo da su neki odskakutali po parketu...Ništa mi drugo ne preostaje već da se branim hvatajući je za guzove šakama podižući suknju ne bi li se dočepao njene vrele golotinje..Skinula je gaćice u kupaoni,osjetim pod prstima vrelinu i vlažnost...I dalje se bedrima nabijala na me,žešće nego sam s njom navikao..Oboje smo skidali moje traperice bez predaha u ljubljenju i šaranju rukama po raspamećenim tijelima..Kad je jedna nogavica bila na podu nisam više mogao čekati,Magda me je desnom nogom objahala oko pasa i rukom ga samo namjestila na ulaz..
-Šta čekaš,hropćući se sama natakla dok sam se ja držao za njene guzove i oslanjao na zid..Jebala je ona mene ovaj put,nisam se branio sem što sam se trudio ostati na nogama..Kad smo se skoro srušili spotaknuvši se o moje traperice,legao sam na parket i Magda me uzjahala u divljem kasu..Tek tad sam joj izvadio dojke iz grudnjaka i lagano stiskao bradavice ,povremeno ih i sisao kad mi se približila..Osjetio sam da je uhvatila ritam i da neće prestati dok ne svrši..Uskladio sam se i osjetivši da je znoj u dnu njenih ledja pojačao,znao sam da dolazi uragan..Ukočila se za trenutak nabijajući se do kraja zakivajući se bedrima u me svršavajući..Pala je po meni i ja sam za njom svršio dok još k sebi nije došla...

Pet minuta je tako na meni ležala,utisnula mi pusu-
-To sam i htjela,vragolasto se nasmiješivši..Krstiti rabljeni stan s rabljenim frajerom...I dobro je i ispalo.Idemo još i nazdraviti...


- 08:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr