roker45

12.09.2009., subota

Dan poslije


Pozvala me na kavu,onako iz dosade,muž otišao negdje,nisam slušao što mi je govorila,samo sam gledao dojke i bradavice kako napinju tanku pamučnu tkaninu ,svaki čas sam očekivao da će se probiti na slobodu.Rijetko je sama,veli gledajući me u oči dok ja i ne skrivam što mi je na pameti..Fino je mirisala dok sam usnama po vratu upijao nektar,dobila je najnoviji Yasmin Noire za rodjendan.Nudila je kolače,čokolade koji su ostali od jučerašnjeg slavlja a meni nije ni do šta.Samo čekam da mi sama pridje i opusti se.Prelazi rukom po mojim bedrima da vidi na "čemu sam" i odmah hvata remen i madjioničarski ga jednim pokretom raskopča dok mi drugom rukom prolazi kroz kosu.Gleda me i vidim u oku upitnik dopada li mi se njezino tijelo a ja bez riječi.Nadam se da vidi kako mi se usna objesila od miline čekajući ta ženstvana bedra da mi sjednu u krilo i te jedre dojke da mi pritisnu prsa a onda da zaronim neobrijano lice medju njih,da je podojim kao ždrijebe ..Raskapčam i ja nju,bedra joj u visini moga lica,osjetim miris napaljene ženke kako zraći kroz tanki pamuk uskih gaćica,na 5 cm od mojih nozdrva,razmičem tu pregradu,taj suvišni pamuk izmednu mog lica i njenih bedara,opkoračuje me jednom nogom iznad ramena i daje mi je da je ljubim,već vlažnu,vrelu.Prava ženka,zrači sexom,blokira mi mozak dok je dlanovima za tvrde guzove držim i donosim u krilo,na već podignut jarbol da je usidrim...
Rosno i vrelo medjunožje prima me u sebe bez zadrške,krojena za mene po mjeri.Znala je s "njom" sve tajne,usisavala me u sebe,stiskala,vlažila mi bedra,stenjala,glasno vikala kako svršava i kako ne želi prestajati.Čas se dizala i spuštala na jarbol,čas kružila trljajući mi dojkama čas prsa,čas lice...Oznojila se u dnu ledja od svršavanja i podigao sam je ne izlazeći iz nje,položio je na kauč jer sam znao da voli da je pritisnem tijelom dok svršavam,namjestila se i čekala..Kad je osjetila da ću poteći k'o vulkan stisla me nogama i rukama na se,na svoje dojke,u se, u svoju utrobu ,dok mi je mrak padao na oči.Istjecao sam i sam ne znam koliko,na njezinom podatnom tijelu,u njoj..Sretan ti rodjendan,šapnem..Nikad nije kasno..


- 20:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr