roker45

11.08.2009., utorak

Tvoj miris

Kasnim danas doma,ne volim kasniti ,pogotovu ako sam s tobom dogovorio nešto..Tješiš me da nek ne brinem,cijeli vikend je naš...
Već je kasno u noć kad otključavam vrata stana,bijesan na bezvezno gubljenje vremena radi nesposobnjakovića koji nemaju nikog doma,ni cucka ,i cijeli dan bi se kurčili po firmi i maltretirali ostale..Jebu li išta ovi novi manageri ?Ili su samo strojevi za skupljanje love..
U stanu mir..Samo zvuk televizora u boravku..Sigurno spavaš,pomislim..
Skinem sa sebe odjeću i na brzinu se istuširam,voda mi vrati tijelo u život..
Pogodio sam,zaspala si uz TV,očale još na nosu,desna noga "ispala" iz ogrtača,vide se čipka na rubu gaćica..Vrag,pomislim kako si mi namjerno namjestila pozu,znam te..Skinem ti očale s nosa,kleknem na koljena ljubiti golu nogu,od prstiju,gležnja,cjevanice,koljena...Mmmmm,izdržavaš napad,ni trzajem ne odaješ da me konstatiraš..Bedra su moj omiljeni teritorij,s unutrašnje strane klizim vlažnim jezikom,sve sam bliži čipki i pički...Tvoj miris mi pali dodatne senzore u mozgu,slab sam na tvoj miris..Jezikom zavrćem čipkasti rub gaćica i tamno smedje dlačice ,uredno potšišanog ulaza u raj me dočekaše..Mmm,osjetim drhtaj bedara,tvoju ruku na svom tjemenu,prste kako mi kosu isprepleću i vuku me k tebi..Lagano širiš bedra i namještaš mi se cijela..Ne žurim,preko tankih gaćica prelazim jezikom po sredini,i pamuk na tvojoj pičkici mi je sladak...S obje strane bijeli pamuk je mokar,točno brazdom po sredini,od mog jezika i tvoje strasti..Podvlačim dlanove ispod guzice i skidam gaćice uz tvoju pomoć..Divna si,uspaljena,vrela i vlažna..Jezikom je ližem po cijeloj dužini dok stenješ s obje ruke u mojoj kosi,stisak ti je sve žešći dok me privlačiš k sebi ne dajući mi doći do daha..Karlicu izvijaš u susret mojim usnama,jeziku,usisavam je otvorenu,vlažnu ,crvenu i mirisnu,više neznam gdje sam,sav sam se pretvorio u jezik držeći te rukama za guzicu želeći te jezikom osvojiti do dna,dublje od mogućeg..Bedrima si mi stisla glavu,trzaji su postali jači i češći,znao sam da dolazi oluja...Svršavaš najmanje 20 sekundi i nema boljeg osjećaja nego biti na licu mjesta..Doslovce na licu..I mjestu..

- 01:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr