roker45

15.11.2008., subota

Tsunami

Nije lako sve izmaštane želje smjestiti u 48 sati koliko imamo na raspolaganju..Kad smo moja Magda i ja došli k sebi od prvog orgazma,pripremio sam kavu i odlučio praviti večeru..Davno,na chatu,poslije mog posta o brancinu u soli,obećao sam joj ga spremiti..Nije mogla vjerovati,sve sam donio iz Zagreba,očišćenog brancina,krupnu sol,blitvu..Dingaća..Sve.Pričala mi je dok sam spremao večeru..Ne sjećam se što mi je sve govorila,znam samo da mi je rekla da će se dijete zvati onako kako ja izaberem..Bili mi skupa,ne bili...
Dok sam čistio blitvu,ledjima okrenut,osjetim njen dah na vratu,njene ruke me obuhvate i usne počnu po mom vratu plameni ples..Ukočen,trnci mi prodjoše tijelom,jednim pokretom me oslobodila ogrtača i rukama s ledja zaplesala po mojim prsima ljubeći mi ramena i privijajući svoje golo tijelo uza me..Osjetio sam tvrdoću bradavica kako me bodu u ledja..Okrenuo sam se,kleknuo pred nju i ljubio njezino vrelo medjunožje."Zajahala" me nogom preko ramena dok sam je jezikom izludjivao.Rukama mi je mrsila kosu i po stisku sam osjetio da me želi u sebi,
Pridigao sam se,obuhvatio njezino lagano tijelo držeći je za guzove,podigao je dok se ona sama namjestila na njega ljubeći me i izludjujući svojim jezikom.Noseći je duboko u nju zaboden došao sam do zida dok je ona kukovima "slamala" kurac u sebi,zabadala nokte u moja ramena,grizući mi usnu sve jače i vatrenije..Mahnitost me obuzela da mi nije padalo na pamet spustiti je na postelju,žestoko sam se u nju zabadao držeći je za malu guzičicu i pritiskajući o zid malog apartmana u potkrovlju iz 17.stoljeća..Uhvatili smo i ritam ubadanja i uzdaha,simfonija užitka je bila potpuna dok su njezini nokti ostavljali krvave tragove po mojim ledjima,odjednom sam osetio da je prestala grebati moju kožu,orgazam je dolazio iz dubine kao tsunami zahvatajući i moja bedra.Vrisnuo sam kao lav iako sam prilično ćutljiv u svršavanju,ova put su sve kočnice popucale dok se iz naših znojnih tijela oslobađalo sve...I znoj,i sperma..I pokoja kap krvi..I suza u oku.Ona od užitka
..
- 14:18 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Lipanj 2023 (13)
Rujan 2010 (2)
Ožujak 2010 (6)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (2)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj dnevnik

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr