ponedjeljak, 14.08.2006.

Bolesnik na 3 sprata

Zadnjih 7 dana su bili za mene uzasni dani razbolila sam se ko nikad u zivotu heh kud bas mene da pukne virus nema sta ne boli od stomaka glava 40 temepratura hitna nema vremena da dodje u 1 sat u noci ma sta da pricam nocna mora mi se odigrala na srecu sada mi je puno bolje iako se osjecam kao da me je voz pregazio jos nisam dosla na svoje stomak zeza li me zeza nadam se da ce proci uskoro jer inace cu da dobijem slom zivaca ako vec to i nisam:) vrhunac vrhunaca priblizava mi se da idem fol na ljetovanje 7 dana tj bolje reci zimovanje ko jos ide u septembru na more i to polovina mjeseca ali sta da radim tada mi se nudi i javljaju mi da nemam ove godine ja i moja pratnja prevoz da se snadjem kako znam da dodjem u Makarsku to mi je dodatno uljepsalo bolesnicke dane i heh sada neznam sta da radim bila sam rekla odustati od mora ali telefoni stalno zvone i nedaju mi neke osobe da to napravim jer kako kazu odustaje jos par njih ako ja ne budem isla nemam prevoz radi gluposti a imala sam 3 godine razlog neznam ali slutim:))da me vozi otac ne dolazi u obzir bolje neka ga kuci da se puno ne zamara naporan je za njega put :) snaci cu se nadam se jer inace necu lako prezivjeti da ostanem kuci a cekala sam ovo godinu dana kod mene je kad sam vesela onda sam bas vesela ali kada kukam bas navalim necu vise za ovaj put samo da se zna da sam ziva imala sam pozive iz Subotice ko ce drugi nego Rodjeni takodje iz Beca gospodin Miljkovic na telefonu oglasio se i on :)pa sam skratila sa njima koju minutu bilo mi je drago cuti ih kao i uvijek pojavit cu se ovde prije nego odem do mora za sada to bi bilo sve od mene Pozdrav za sve kome nesto znacim u zivotu.

- 23:16 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve sto mi padne na pamet
i još ponešto razno

Moj grad


Stari most

Malo slika


Mala šetnja