nedjelja, 19.12.2004.

Sveti Nikola

Heh Neznam sta sam posla da napisem ali evo me tu sam sada pokusat cu da opisem danasnji dan koji mi je neocekivano Sretan Zahvaljujuci meni dragim ljudima koji uvijek uspjevaju da mi nabace osmjeh na licu i radost u srcu i kada mislim da je to gotovo nemoguce ljudi oko mene znaju kako se to radi.Sta da kazem za njih Divni su i Volim ih i neznam na na koji film strave i uzasa bi sada licio moj zivot bez njih :)Danas smo se malo ludirali uz naravno koga drugog Turbo-radio.To je bilo Iznenadjenje za mene,a ko drugi mi je to sve pripremio nego naravno Slavica i Boki jer ja danas Slavim u krugu porodice,uz skroman rucak i sve sto ide za jedan dan kao sto je danasnji Slavu Sveti Nikola. Tako da mi je danasnji dan u potpunosti ispunjen neopisivom Radosti i Srecom U drustvu sa kako rekoh meni dragim osobama, nesmjem nikako a da ne spomenem moju Millu naravno bez koje bi danasnje druzenje na Turbo-Chatu bilo nezamislivo :)Cmok Evo za kraj jedan stih Za sve one koje Volim i stalno sam u mislilma sa njima ma gdje bili,Heh ili tako blizu a tako daleko nadam se jednog dana da cemo biti blizu,makar na kratko negdje na Kafi i neizbjezne palacinke bez njih nikako naravno :-)

Nije mi bitno gdje ste vi a gdje ja....
nije mi bitna ova daljina izmedju nas...bitno je
da ste vi tu gdje trebate biti-DUBOKO U MOJIM MISLIMA I U
SRCU MOM!!! Poljubac za sve vas!!!

- 15:58 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve sto mi padne na pamet
i još ponešto razno

Moj grad


Stari most

Malo slika


Mala šetnja