KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

nedjelja, 12.06.2005.

smrt je kao kad srušiš windowse. Nema duše ,softvera, samo bespomoćni hardver

--------------------------------------------------------------------------------
[EKSTENZOR]

smrt je kao kad srušiš windowse. Nema duše ,softvera, samo bespomoćni hardver

[Marijancica]


---Ali Windows jos uvijek postoji, zar ne. Ti ga mozes unistiti na svojem kompjutoru, ili nekoliko njih, ali ga ne mozes unistiti totalno. Taj software postoji negdje, ako nis drugo Microsoft ce ga imati, ja mislim da slicno tome Bog ima dusu onoga koji umre.

----------------------------------------------------------------------------------


EKSTENZOR
Windowsi ostaju u komjuterima koji rade, kao što duše naših mrtvih čuče u nama.Windovski softver može boraviti samo u zdravom i spremnom za funkcioniranje hardveru,slično ko što i duša može živjeti u zdravom i funkcionalnom tijelu.Suludo je pokušavati instalirati OS u komjuter kojem je HD recimo prelomljen ili CPU zahrđao.Isto tako je i sa životom,život a s tim i duša nepostoji u mrtvom tijelu,
--instalacijske CD-e držimo mi spremne da bi udahnuli dušu našim kompjuterima. Pitanje glasi ko drži naše duše? Kad Windovse držimo na CD-u tada ponovo dušu držimo na nečem materjalnom u ovom slučaju CD-u koji sam za sebe nije duša nego njen nosilac konkretnije rečeno njen zapis. Zapis čovjekove duše nalazi se...???? Najvijerojatnije na našim genima koje jedine nasljeđujemo od naših roditelja. Samo me nemojte pitat odakle softver našim roditeljima, ja pojma nemam ko je meni prvi dao OS Windows a kamoli da znam oklen mojim precima zapis njihove duše.

12.06.2005. u 06:49 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu