KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

nedjelja, 24.04.2005.

VJERNIČKO NEVJERNIČKA NAKLAPANJA


Citat [DrugiPokusaj]
Mozda,'?MOŽDA IMA BOGA A MOŽDA NEMA?
ne
znam, stvarno ne znam... ja nisam vjernik, u smislu katolik, kršćanstvo
sim tam, ali vjerujem da čovjek ima neki duh i da on nastavlja nakon
fizicke smrti... jer kolko god komplicirn nas mozak bio i čudesan, ne
mislim da je to sve samo struja... naša osobnost, želje, umjetnost,
dosezi, ljubav... ipak je to malo vise od pukog mesa i struje... moglo
bi se rec i da je DNA samo hrpa molekula, a pogle kak smo komplicirani
i čudesni, pa mozda i nasa osobnost i to ostalo također je na kraju
samo meso i elektricitet... al ja to ne vjerujem...

Ovakvo tvoje vijerovanje ja samo odraz tvoje želje da neumreš, ljepo ti je na zemlji i nebi voljela kraj,pribojavaš se svoje smrti i zbog toga vijeruješ da nije sve smrtna tama. Između tebe i vjernika nema nikakve razlike ,osim što su vijernici više materijalizirali svoju vijeru u život poslje života. Ali ima i jedna druga vrsta ljudi u koje spadam i ja, koji nežele da se ponovo rode,koji žele da ih nema baš onako potpuno ,da ih nema. Pa zar nebi bilo dosadno rodit se ponovo i živjeti negdje u nekom katoličkom raju i "sjediti s desna ocu" npr. , gledat isusa i mariju i papu i sve nanovo proživljavat ,ista sranja ko na zemlji i svađat se ovdje na forumu sa dječurlijom koja nezna još ni nos obrisat a misli da su popili svu pamet svijeta .Uhhh nebi ja ,...ja bi se malo odmorio i zato ja vijerujem da poslje našeg života stvarno nema ništa. apsolutna tišina. nema ratova ,nema predjedničkih kampanja, nema glupih političara,fratar,profesora ,doktora .nema glupih ženskih i njihovih menzesa i suza , nema zaljubljivanja i odljubljivanja,nema sexa, svršavanja i nesvršavanja ,nema ničeg i baš je ljepo uživat u tome da nema ničega i da ćemo se u smrti svi ljepo odmorit. Fratri i popi ništa nerade i nisu umorni ,fala bogu da bi oni živili i poslin smrti da mogu i tamo opet ništa neradili :biggreen:

24.04.2005. u 07:16 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu