KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

petak, 22.04.2005.

POLITIKA,POLITIKA,POLITIKA

Zašto me zanima politika? Zašto ljude uopće zanima politika?
"Jurjeviću,slušaj hoće te vi nas podržat na izborima,hoćemo u koaliciju zajedno"vikao je u mobitel čovijek kog drugi put u životu vidim. Jurjević,Jurjević pa nije valjda da je to drug Baja pomislio sam u sebi. Možda je njegova reinkarnacija,ne ne pa to mu je unuk,rođak, šta li već,nije bitno.?! Bitno je da ja sad stojim ispred čovijeka koji je na ti sa drugim čovjekom stranke koja je druga po snazi u državi. Što nije prva mene uvijek zapadnu drugi nikad prvi,samo to je druga priča.Šta prvi šta drugi ..pa nemislim se valjda uključit u politiku pa čovijeka vidim tek drugi put u životu.Osjetih strašnu želju da se uvučem u dupe čovijeku kojeg drugi put vidim u životu i koji poznaje drugog čovijeka u drugoj po snazi stranci,u drugorazrednoj državi.HA HA rimuje se.Odmah shvatih nabrzinu da je politika jedan veliki vlak ljudi ,gdje se svi kače o nečije dupe a svi su ko samostalni i nevini.
I za nepovirovat nije prošlo puno dobio sam i ja uvlakača u dupe koji mi se prikrpio na isti način na koji sam se ja prikrpio čovijeku kojeg sam vidio drugi put u životu. I sad smo svi ljepo prikrpljeni jedan za dugoga s nosevima u dupetu na listi drugorazredne stranke. Pa da vidimo kud će nas taj politički vlak odvesti? Mnogo o lokomotivi i smjeru kretanja vlaka neznamo ni ja a ni ostali vagoni ali bitno je da smo u vlaku a ne na stanicu u nekakvom čekanju .

22.04.2005. u 06:14 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu