KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

nedjelja, 28.11.2004.

IZ DUBINE DUŠE

Jeste kad čuli glas iz dubine vaše duše...jeste kad osjetili da vam nešto neda da učinite neki potez u životu a htijeli bi to ...mislim to svi normalni ljudi rade,to što bi željeli učiniti je logično i jedino moguće riješenje,to morate uraditi da bi bili normalni,to se tako radi...ali ne..nešto iz vas neda,jednostavno ostajete pasivni,kao kad trebate negdje otputovati,spremili ste se,godinam izčekujete to putovanje ,željeli ste to putovanje i onda kad trebate ući u vlak napraviti taj željeni korak ...nešto u vama se isprepriječi i neda vam u stvari neželite više to putovanje.Jednostavno ste se ispuhali,nije vas volja više za putovanjem

28.11.2004. u 16:43 • 8 KomentaraPrint#

subota, 27.11.2004.

PREGLEDAVANJE JAJA

Neznam zašto mi pada na pamet ,al prije godinu dana išao sam pregledavat jaja-testise ultrazvučno. Čuo sam da doktorica koja to radi da je dosta stručna u tome ,mlada i perspektivna. Potajno me radovalo to šta nije muško ,nevolim kad mi muški prčkaju oko jaja pa makar bili i doktori,jer od ovih pedera koji vire iza svakog kantuna nemoš se nigdi maknut. Pa to je zanevjerovat gdje su se sve pederi uvukli, ima ih svuda u sudstvu, vojsci, crkvi ,sportu ..jednom riječju svugdi i ako želite uspjeti u životu samo se držite pedera i uspjeh vam je zagarantiran. To što će šupak stradat to se da sanirat. Šalu nastranu al ova doktorica je stvarno bila zgodna,kad mi je rekla da se skinem i legnem na stol nekako me prošla slatka jeza...joj šta će bit ako mi se miško digne...pa neće valjda..počeo sam razmišljat nasilu o politici o političarima,jer tad mi obavezno sve pada. Pregled je počeo ,doktorica je netremice zurila u monitor aparat dok je desnom rukom nježno prelazila držeći sondu,preko mojih jaja-testisa. Doktorica je bila prezgodna žena cirka oko 35 38 godina,bujnih grudi i usana. Imao sam hidrokelu i doktorica ju je na ultrazvuku vidjela . Upitao samje od čega sam to dobio ona je napola zainteresirano odgovorila "To se može dobit od razno raznih aktivnosti". Pomislio sam vjerojatno od silna drkanja. Ništa je više nisam htio pitat nije baš bila razgovorljiva,odavala je dojam da je baš puno nezanima posao s kojim se bavi a još manje da je zanimaju moja jaja . Stvarno se pitam zašto se ti doktori drže toliko nadmeno,čovjek ima osjećaj ko da smo im mi nešto krivi kojima oni mraju pregledavat jaja ,šupke i slične nezgodne dijelove tijela. S tim svojim nadmenim držanjem odaju dojam ko da oni svoj posao rade privremeno i svaki čas moraju bit stavljeni na neko odgovornije i primjerenije njihovom izgledu i pameti,radno mjesto. Pa nisu oni pobogu tukli tolike škole i toliko knjiga pročitali da bi sad ko na traci pregledavali u nekom čumezu od ambulante nečija jaja - testise. Stvarno tako preljepo stvorenje pa prčka po jajima obišenim i smežuranim, zamislite da Vlatka Pokos,Mija Begović slučajno mi one kao simboli neke ljepote i hoh jet set žena u hrvata padaju na pamet,zamislite da one moraju pregledavat svekolikom pučanstvu jaja,šupke i sl. odvratno za njih zar ne, mislim da bi presvisnule da ih je tako npr .kazniti. Svejedno uljudno sam se pozdravio sa doktoricom koja je onako usput dobacila da je ona i većih hidrokela vidjela te da ova moja nije nešto opasna.

27.11.2004. u 06:29 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu