KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

petak, 08.10.2004.

Norčevi prijatelji

Jebate led šta mi se jučer dogodilo. Vozim se ja cestom iz Trilja prema Dugopolju priko Biska,to van je ono selo dokle će se protegnit autocesta ako je Sanaderu i ovin njegovin mlatimudanima virovat,kad stoje dvojica papana parkirana pored ceste u bilom unu .Jedan debeli u nekom karitas đemperiću maše mi rukom da stanem ,i to odma ,ka da gori.

Stanem ja. Jebi ga proradio u meni humanizam,koji ćeme jednom doć glave.Stanem i otvorim prozor ,kad debeli uvaljiva svoju glavinu kroz prozor i pruža mi ruku:"Da vam se predstavim je sam......". ,ma neznam brate, nisam zapamti kako se zove,bilo mi je "podne" čim sam ga ugleda nako masna i šporka a kamoli da mu pantim ime. I tako ti prika započe spiku da je on prijatelj od Mirka Norca ,da se s Mirkom Norcem igra ka dite ,da je s njim iša u školu i da bi in tribalo nešto kuna, da im je nestalo goriva. EEE jebate mene si naša s tin Norcem zajebavat ,ka ja ću past na Mirka Norca pa nisam ja Jadranka Kosor da padam na haške đenerale ,jebe se mene i za Norca i zatebe debeli ,mislim ja u sebi. Nego uvati me neki straj u kosti šta ako prika izvuče kaki pištoljić pa mi uperi u moju ludu glavu i kaže pare ili život!? Jebate ko bi ga vidija ,pusta cesta, nigdi žive duše, ko će mi pomoć ,vrag crni ,za pet šest sati našla bi me murja s rupon u glavi.Sve mi to struji kroz glavu sićan se onih jadnih gastarbajtera na HTV-u, muža i žene šta su ih isto tako opljačkali na cesti,a ka tili su im pomoć .S druge strane ,gledam ja da mu je glava uvučena kroz prozor samo bi triba lupit po gasu-plinu, odvalit će mu prozor galavu ako počne vadit pištolj. Sve ja to kontam al straj u meni čini svoje te ti ja složim njemu neku paćeničko ,svetačko sirotinjsku facu i prozborim:"Neman ti brajo ja ni kune u sebe:",šta je i bila istina, nisam ima ni lipe osim onih plastičnih novaca od maestra i masterkarda.Na to će ti prika nervozno i ljutito :"Ma šta je ovo u pičku materinu niko nema para".Izvuče glavinu iz prozora i nastavi zaustavljat na isti način i drugu žrtvu. U Unu je bija i još jedan lik koji sudeći po nekom pronicljivom pogledu uperenom prema meni ,je i mozak ove njihove operacije,jer mislim da je debeli glup ka kurac. Jebate da Mirko Norac...pa dobro, ima logike, u kraju smo di puno ljudi pada na M.Norca al da su oni njegovi prijatelji sad bi bili gradonačelnici ili ministri a ne jajare na cesti šta prose kunu za gorivo.Sve mi se čini da ni prika u Unu nije neki mozak kad šegrta pušta tako sa trivijalnim pričicama.Bolje bilo da mi nije spominja Norca kolko sam ja u kurcu ja bi mu i povirova .

08.10.2004. u 07:28 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu